Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Analytic visning af søgeord

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er GA stoppet med at vise hvilke keywords de besøgende kommer ind paa ens side med under Organisk trafik ?

Mvh

Anders

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Er der ingen muligheder for at se hvilke søgeord besøgende kommer ind paa ved organisk trafik ?

Mvh

Anders

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Det er ikke længere aktivt. 

Man kan opsætte nogle kanaler i GA som giver dig et billede af det, men det kan ikke siges med sikkerhed hvilket søgeord der har fået vedkommende ind på din hjemmeside

Alternativt kan du kigge under adfærd og se hvilke "landingssider" de er kommet ind på fra Google = søgeord

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Oct 14
Indlæg ialt: 36
Fra  Edens Management ApS Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders

Dette viser de desværre ikke længere. Hvis du skal bruge et overblik over hvilke søgeord som gernerere trafik for dig, kan du bruge "landingssider" eller værktøjer som SemRush :-)

Håber du finder ud af det.

Mvh. Casper Edens

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok tak til jer :)

Tilmeldt 2. May 17
Indlæg ialt: 12
Fra  Sesam Sesam Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ser ud til trådstarter har fået svar, så jeg tillader lige at stille et spørgsmål til noget af det samme.

Jeg er med på man kan kigge på landingpages, men f.eks. så har jeg fået en del der er landet på min side om NPS - Net Promoter Score , hvis jeg sammenligner med andre sider om samme emne på Google, så er min side for at sige det mildt: relativ dårlig. Jeg har prøvet at tage de gængse søgetermer inden for emnet, min er stadig dårlig.

Hvordan vil i anbefale jeg kommer et spadestik dybere for at finde ud, hvordan og hvorfor folk kommer ind på den side? Så jeg kan bruge det aktivt til at skrive noget mere om netop det :)

Mvh 

Steffen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)