Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At komme på google, for dummies.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 28. Apr 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Er virkelig en klovn til hjemmeside, internet, linkbuilding osv. 

Troede faktisk man automatisk kom på google når man havde oprettet en hjemmeside. Nogen der ved hvor man på en let måde kan oprette div. links med det simple mål hurtigt at komme på google?

Er sådan et link her nok til at komme på google?

www.hveps-away.dk

Mvh Tobias

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Jeg vil anbefale at få styr på dit domæne. Det linkede domæne peger på: http://u1ddsvw.nixweb22.dandomain.dk/ - hvilket i hvertfald ikke er gunstigt ift. SEO

Generelt vil Google indekserer din hjemmeside, såfremt den er læsbar. 

Ser du din hjemmeside som færdig? Fordi så tror jeg ikke du skal regne med at den vil trække særligt stor opmærksomhed, eller give dig noget særlig profit. Tildeles grundet indtrykket, men også grundet det manglende indhold. 

Du er velkommen til at kontakte mig på simon@erhvervshjemmesider.dk, eller via 70 40 40 50 for yderligere dialog :-) 

God weekend. 

Tilmeldt 28. Apr 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtigt svar.

Domænet skal der selvfølgelig styr på.

Nej, den er ikke færdig endnu. Skal dog ikke have andet end en basic hjemmeside.

Det jeg er mest ude efter er at blive indekseret så hurtigt som muligt,  skal hjemmesiden virkelig være så meget bedre for at opnå dette?

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Den skal nok blive indekseret, men den er nok at finde helt bagerst på Google. Den kommer ikke op på side 1 hvis det er det du håber.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv en klovn, så kan ikke give dig ordenligt svar.

Men fandt ud af for et par år siden, at Google ikke nødvendigt vise de sider, der passer bedst på sin søgning.

De gemmer alt og husker alt, men...

Hvis vi ser bort fra annoncer, f. eks billig billeje, så kommer AVIS, BUDGET osv. op. Men de står som annonce.

Min søster er læge sekretær og fortalte mig dette:

F.eks. en privat lægeklinik, hvis folk søger på denne bestemt klinik "100" gange, så står de øverst hver gang, men derefter, måske man skal bladre et par sider for at finde denne pågældende læges hjemmeside.

Folk betaler Google eller måske en underleverandør til google, som så bestemmer hvor på listen man står som link, og hvor mange søgninger man, kommer til at stå øverst per måned, inden de viser en konkurrents webpage i stedet.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Møller Rantaniemi:
Folk betaler Google eller måske en underleverandør til google, som så bestemmer hvor på listen man står som link, og hvor mange søgninger man, kommer til at stå øverst per måned, inden de viser en konkurrents webpage i stedet.

Du kan ikke betale Google for at ligge på side 1, hvis du tænker på de organiske søgninger. Der er det hårdt arbejde der kræves. Men du kan betale Google for at komme i toppen med Adwords annoncer, som nok er det du tænker på.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Du kan med fordel benytte Google Search Console til at fortælle Google at din hjemmeside er ny, og derved anmode om en robot crawler din hjemmeside :-) 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt vildt at begynde at se din hjemmeside som en del af Google. Glem det. Indholdet er simpelthen for tyndt. 

Se Google som en ven der fortæller om hvad der er interessant Er din side den eneste interessante side, så skal den nok komme øverst. Google forlanger bare noget mere for at du bliver interessant. Du kan betale for annoncer, men hjemmesiden som den er nu, er ikke interessant for Google, og du kommer derfor sidst i søgeresultaterne, hvis altså du bliver set.

Du skal beskrive alle ting i din forretning. Godt og grundigt. Jo mere, jo bedre, og så får du den gode plads. Du kan ikke betale dig til at blive øverst, men du kan betale for at få en reklame øverst.

Er du villig til at betale for klik der koster f-eks. 10,- kr. og så se at folk smutter igen fra din hjemmeside. 

Du skal optimere siden før du går videre...

// Lars

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:

Allan Møller Rantaniemi:
Folk betaler Google eller måske en underleverandør til google, som så bestemmer hvor på listen man står som link, og hvor mange søgninger man, kommer til at stå øverst per måned, inden de viser en konkurrents webpage i stedet.

Du kan ikke betale Google for at ligge på side 1, hvis du tænker på de organiske søgninger. Der er det hårdt arbejde der kræves. Men du kan betale Google for at komme i toppen med Adwords annoncer, som nok er det du tænker på.

- Kim -

Måske, jeg har ikke meget viden omkring dette.

Ved bare at min søster fortalte mig, at jeg måtte ikke google hendes arbejdsplads, fordi hvis de fik for mange googles på det, så ville det ikke længere være den første link der dukker op. Men i stedet ville andre links dukke op, og der ville stå, at linket ikke indeholdt alle søgeordene. Alt imens hendes arbejdsplads, som indeholdt alle ordene, ville stå lang længere nede på listen, i stedet for som det første og mest relevante bud, i form af en persons søge ord.

Det jeg snakker om er ikke annoncer, så hvis jeg skrev butik, så ville flere navne dukke op, og filteret efter IP adressen, ville google vise mig lokale butikker.

Ked af at okkupere indehaverens tråd, men er lidt nysgerrig omkring dette. Det er sikkert det Adwords, som du snakkede om.

Tilmeldt 28. Apr 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,
ved ikke hvor enig jeg er i din påstand om at folk bare vil smutte igen grundet dårlig hjemmeside design, inhold osv. Nu er det jo ikke en webshop, en abonnementservice eller lign. Som jeg sælger. Det er fjernelse af hvepsebo. En ydelse som betales efter udført arbejde. Derfor mener jeg også at prisen er det vigtigste. Alt andet er i mine øjne sekundært. Mit mål er bare at gøre folk opmærksomme på at man kan få ydelsen til den pris jeg tilbyder.

Mvh Tobias

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)