Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på sød webshop

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det var skam så lidt. Du sender bare en lakridspibe min vej ;)

Jeg ved ikke om det er mig, der ikke kan finde det, men der står ingen firmaadresse på siden. Det kan måske godt sende nogle kunder væk.

Nu kan jeg se, at I bruger samme leverandør til alle produkterne. Hvorfor er det lige det firma I har valgt? Der må være en god historie bag - ikke bare at det er kvalitet og smager godt - som kunderne da også skal vide.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

deltro:

Jamen det var skam så lidt. Du sender bare en lakridspibe min vej ;)

Jeg ved ikke om det er mig, der ikke kan finde det, men der står ingen firmaadresse på siden. Det kan måske godt sende nogle kunder væk.

Nu kan jeg se, at I bruger samme leverandør til alle produkterne. Hvorfor er det lige det firma I har valgt? Der må være en god historie bag - ikke bare at det er kvalitet og smager godt - som kunderne da også skal vide.

Hahhaa, ja - det skal jeg få sat i produktion... måske. Smile

Firmaaddresse kan sagtens komme op - har simpelthen bare ikke tænkt over det. Og der kommer flere leverandørere til; valgte blot denne, eftersom jeg stoler på kvaliteten og priserne og leveringsdygtigheden og -perioden er fremragende. Er i snak med flere andre leverandører... og ja, en levendør-side er faktisk snart online, hvor kunderne kan læse mere herom.

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt overordnet synes jeg det er en flot og simpel webshop I har fået sat sammen... Godt arbejde, den kan I godt være stolte af! Jeg stødte dog på enkelte ting undervejs:

Jeg kan se I anvender Google Analytics. Burde I ikke have en side med jeres cookie politik og en lille pop up hvor brugeren skal accepter tracking?

Jeres sociale ikoner i bunden sender kunden væk fra jeres side ved at åbne i samme vindue - det er en potentiel mistet kunde hvis kunden pludselig bliver fanget af noget interessant på Facebooks store univers... Overvej om de ikke blot skal åbne I ny fane, så jeres side som minimum stadig er åben?

Det provokere mig virkelig at I skifter rundt i skrivestil: På kontaksiden er vi "Des", hvorimod på checkud siden og på bloggen er vi "Dus" (Har du en rabatkode?)... Kan I bestemme jer? Vælger I at bruge De, Dem og Deres så gør det konsekvent. Det er klart at skal I sælge ting til ældre mennesker, så er det muligt at man kan rode sig ud I De, Dem og Deres. Men jeg kan faktisk ikke forestille mig en målgruppe I Danmark, hvor det kan retfærdiggøres at bruge De, Dem og Deres. Det er en forældet taleform man faktisk kun bruger når man skal "konversere" med Dronningen. 

Har I prøvet at gå til kassen I checkout processen og tryk på betaling uden at udfylde noget? Der kommer en masse fejlmeddelser som ikke er oversat "Billing by is a required field" (Hvad er en Billing by???)

Har I leget med pagespeed? Synes den loader relativt langsomt på Win10 computer...

Håber det hele kunne bruges, og god arbejdslyst ;)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias M:

Det provokere mig virkelig at I skifter rundt i skrivestil: På kontaksiden er vi "Des", hvorimod på checkud siden og på bloggen er vi "Dus" (Har du en rabatkode?)... Kan I bestemme jer? Vælger I at bruge De, Dem og Deres så gør det konsekvent. Det er klart at skal I sælge ting til ældre mennesker, så er det muligt at man kan rode sig ud I De, Dem og Deres. Men jeg kan faktisk ikke forestille mig en målgruppe I Danmark, hvor det kan retfærdiggøres at bruge De, Dem og Deres. Det er en forældet taleform man faktisk kun bruger når man skal "konversere" med Dronningen. 

Haha, du har helt ret - det skyldes, at det er standardiseret woocommerce, der har sat rabatkode-tignen op.

Årsagen til denne taleform er analytisk begrundet; målgruppen. Det er et sats på at føre et sprog og vise en stil. Klassisk set er man jo først dus, når man er på tæt hold personligt; men jeg forstår din pointe og er også delvist enig: Dette er mere blot et sats og et forsøg... nu må vi se.

Men tak for rosen også - og jo, vi burde have en pop-up, men... ja... jeg ville hjertens gerne kunne frasige mig den med et validt argument om, at det ser åndssvagt ud og MANGE andre - også større - webshops undlader det, men du har ret - den må jeg få sat op. 

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er altså ikke kun pga. WooCommerce I ikke er konsekvense. Se bare på jeres forside:

"Få Deres pakke med det bedste chokolade" står der i afsnittet omkring Chokolade og lakrids til døren.

Afsnittet lige nedenunder omkring lækker lakrids "Om du er til sød, salt, salmiak eller anden slags lakrids."

Jeg fandt det irriterende at det skifter rundt i skrivestil på den måde... Måske I lige burde læse alle jeres tekster i gennem og bruge Ctrl+F og søge efter du ordne ;)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias M:

Der er altså ikke kun pga. WooCommerce I ikke er konsekvense. Se bare på jeres forside:

"Få Deres pakke med det bedste chokolade" står der i afsnittet omkring Chokolade og lakrids til døren.

Afsnittet lige nedenunder omkring lækker lakrids "Om du er til sød, salt, salmiak eller anden slags lakrids."

Jeg fandt det irriterende at det skifter rundt i skrivestil på den måde... Måske I lige burde læse alle jeres tekster i gennem og bruge Ctrl+F og søge efter du ordne ;)

Yes Sir. Smile
Sidder netop med det nu. Endnu en gang tak - utrolig rart, du gad tage dig tid til at kigge det igennem. 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)