Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af vin/champagne fra Tyskland..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 17. May 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :-)

Jeg håber i kan hjælpe mig.

Hvis man som virksomhed ønsker at importerer vin/champagne til videresalg fra Tyskland, hvad skal man så være opmærksom på ?

Man skal vel også registerers, og betale punktafgifter, moms, embellageafgift mv. til Skat ?

Er der forskel på, hvis man køber varerne direkte på en webshop i Tyskland og får dem sendt til Danmark, eller man selv kører ned og henter varerne i Tyskland ?

 

MVH. Niels

Tilmeldt 30. Apr 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej niels søger du en chauffør

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Musa2835:

Hej niels søger du en chauffør

jeg kan se at du søger job både i tråde om iphone udstyr og andre steder, som jo slet ikke handler spor om job eller chauffør. Det duer ikke rigtigt herinde, for man klikker jo for at se svar og andet - og så skal det være noget der handler om det trådstarter spørger om og ikke bare noget helt totalt andet. Held og lykke med jobsøgningen - du kan jo også oprette en egen tråd i gruppen cafe og hygge f.eks. med overskift - søger job som chauffør og så må¨ske hvor i landet du bor. Jeg ved som ikke om Amino accepterer jobsøgninger men jeg synes jo altid det er positivt at ville have noget at rive i. God vind med det, men ikke i andres tråde please

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)