Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få nye tekster inkl. opsætning og søgeord.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes du også det er lidt af en jungle? Har du svært ved, at få kommunikeret dit budskab ud? Har du ikke tiden til det? – Jeg møder hver dag mange gode årsager til, at virksomheder ikke har fået lavet gode, relevante og spændende tekster til deres hjemmesider.

Det er bare et faktum, at langt de fleste hjemmesider ikke er pengene værd uden relevant og spændende tekst. Dels skal dine tekster være med til, at give dine besøgende en god oplevelse og dels skal teksterne hjælpe Google med at forstå relevansen af din side.

Jeg har valgt de kommende måneder at hjælpe virksomheder med, at få skrevet gode relevante tekster. Du køber en samlet pakke og det eneste jeg skal bruge fra dig, er guldkorn om din virksomhed og ydelser. 

Pakken indeholder:

  1. Indledende samtale via Skype eller telefon. Forvent ca. 30 minutter. 
  2. Udarbejdelse af søgeordsanalyse og strategi.
  3. Forfatning af tekster og opsætning på op til 10 sider.
  4. Redigering/oprettelse af meta-beskrivelser og sidetitler samt korrekte overskrifter.

Med denne pakke bliver din hjemmeside mere SEO-venlig, men vigtigst af alt, så får dine besøgende en god oplevelse, når de besøger din hjemmeside.

Pris i alt for denne pakke er blot 4.995 kr. + moms. Du skal forvente en leveringstid på 5-7 hverdage. 

Tilbuddet gælder frem til 30. juli 2017.

Alt du skal gøre er, at sende mig en mail på anita@farosmarketing.dk, smide en kommentar eller fange mig i PB, så vi kan aftale, hvornår den indledende samtale skal finde sted. 

Med ønske om en god dag

Anita 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)