Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aktiehandel for mindreårig

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Højbjerg
Tilmeldt 18. Nov 15
Indlæg ialt: 17
Fra  Klima mærket Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino 

Her for nylig er jeg begyndt at intresserer mig for aktier, mit problem er bare jeg er 15 år gammel. Jeg var nede i min bank(Jyske bank) og spørge om det var muligt for mig at handle med aktier, umiddelbart var svaret nej, medmindre det skulle gå igennem mine forældre... Jeg er ikke interesseret i at det går igennem mine forældre. Mit spørgsmål er derfor - ville det være muligt for mig at handle aktier uden det går gennem mine forældre på trods af jeg er 15 år gammel?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

I princip må du personligt disponere over dine egne penge når du er 15 - forudsat du ikke kan skabe gæld men jeg kan godt forstå banken vil have dine forældre med på banen, for det ville være meget let at skyde på banken, hvis du valgte investeringer hvor du tabte pengene

Jeg tror langt de fleste banker vil kræve forældrene med på banen i godkendelse af at den unge handler aktier. Det er nok muligt at finde banker som er tilfredse bare forældrene siger god for, at den unge selv helt må handle aktier som han vil for de penge der måtte stå på hans konto xxxxx - men helt uden forældres godkendelse, kan jeg godt forstå en bank siger nej tak

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Højbjerg
Tilmeldt 18. Nov 15
Indlæg ialt: 17
Fra  Klima mærket Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John 

Synes du bare jeg skal ringe rundt til banker eller? Har du nogle bud på bank der der vil lade mig investere gennem dem?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

KonradB:

Hej John 

Synes du bare jeg skal ringe rundt til banker eller? Har du nogle bud på bank der der vil lade mig investere gennem dem?

jeg tror ikke du får ja i en eneste bank helt ærligt - så nej intet bud på hvilken bank der ville være med på den

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)