Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

min makker smuttet og jeg har ikke fagligt kompetencer til at starte selv.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 17
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Da min partner har valgt at springe fra pga eksamen og skole.
jeg stå nu med en sindssygt god online idé og en app inden en månedes tid, men har ikke nogen ordligt konkret forretningsplan eller partner.

Skal jeg bruge penge og tid til at betale mig ud af det eller skal jeg bruge tiden på at finde den rigtige partner....

mvh Stewen buch.

ps jeg har prøvet på kapital siden.
men det virker ikke folk tag mig seriøst, når jeg er dårligt til at formulere mig.
så hjælper det åbenbart ikke man har drivet og energien til det.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt svært at rådgive omkring en "sindssygt god online idé" uden at vide, ikke kun hvad det er, men også hvad det er, du mangler. Jeg kan hjælpe med en forretningsplan og måske også det andet, hvis du kunne tænke dig det. Send gerne en mail.

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Fortæl hvad din sindssygt gode ide går ud på og hvad det er du mangler, evt på PB, så kan jeg måske hjælpe dig.

mvh Jørgen

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Tilmeldt 17. Feb 17
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Jørgen vil gerne snakke med dig, men kan ikke rigtig finde en mail eller nr på din side.

men du kan altid ringe til mig.

Kort fortalt, så er vi gomore svar på dele transport inden for føde vare forhandler.
forhandler kan køre ture for andre og holde din omkostninger nede.

der ud over kommer vi til at oprette stop madspild butikker rundt omkring i landet i samarbejde med Danmark eneste stodmadpild butik/forening.

og det meget kort fortalt, der en del mere som jeg med glæde vil fortælle til dig, hvis du ringer. mvh Stewen buch.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Trække i land eller blive ved med at betale for at fiske?

Sammenlign dig med "eksempelvis" en der fisker for første.

I et to venner der tager ud sammen, i fisker, men efter en vis tid, og så tager vennen hjem til konen fordi hun har ringet.

Det var ham der havde viden til fiskeriet, du har købt en ny stang, madding, snor og det hele, og betalt for en fisketilladelse i en put and take sø. Der er brugt tid og penge, men du kender ikke til det at fiske, og nu er din ven taget hjem, så han kan ikke hjælpe dig. Du kan enten vælge at tage hjem også, og bruge din viden som en erfaring, og tag den med dig videre i livet, og dermed være mere forberedt, til næste gang du får lyst til at fiske.

Eller forsat med at betale til fiske tilladelsen og ny madding, uden nogen garanti på at du kan fange noget, eller om du kan hive fisken i land og sprætter den op, uden en med ekspertise,som kan hjælpe dig?

At det med fiskeriet, var kun for at give et andet perspektiv på dit dilemma.

Jeg ved ikke hvor mange penge du står til at miste, hvis du dropper ideen, eller måske du bare har brugt penge, og ikke har lyst til at indse, at det kan blive til en tabt investering? Eller måske, du har en god ide, du ikke vil give slip på?

Jeg har delte meninger om, at din makker smuttede i slutfasen, men jeg kender ikke noget konkret omkring det eller jer, og uddannelse er vigtigt, men måske i startede for tidligt. Måske i kan vente med resten at start fasen af virksomheden til senere?

Er det nødvendigt at det sker her og nu?

Jeg har en forestilling om hvad det er, du arbejder på, og så er det en god ide, men om der er nok økonomi i det, modsat risikon, det ved jeg ikke.

Jeg ved ikke hvordan eller om man på Amino kan skrive privat. Så andre ikke kan læse det. Men ellers er jeg nysgerrig om jeg gættede korrekt.

Skal nok lade være med at skrive mit gæt her Smile

Held og lykke

Mvh Allan

Tilmeldt 23. Jan 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du skal være velkommen til at sende mig en mail niclas.bruun @ spendr.dk
Jeg har et hold teknikere i ryggen, og vil gerne høre mere :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)