Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik modtages med kyshånd (hjemmeside)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Nov 16
Indlæg ialt: 7
Fra  iGoRep.dk Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg har brug for lidt hjælp fra Jeres altid skarpe falkeblikke og nuanceret overblik.

Min hjemmeside (www.iGoRep.dk) har kørt i nogle måneder nu, og er løbende blevet trimmet efter bedste evne.
Jeg har lavet det meste selv og altid efter "Keep it simple" princippet.
Jeg har været lidt udfordret på grafik området, da budgettet indtil videre, ikke har været til at købe flotte grafiske illustrationer.
Så billed filerne er også "hjemmelavet"

Problemet er nu, at når man har siddet og læst, kigget og redigeret i det samme stof i månedsvis, så ser man sig blind på selv de største fejl.
Nu kunne jeg godt bruge nogle friske øjne til at give lidt feedback.

Primært er jeg nysgerrig efter at høre om:
- Står det klart for Jer hvad jeg tilbyder?
- Kan I finde de informationer I har brug for?
- Er det nemt og overskueligt at navigere rundt
- Virker opsætningen professionel og tiltalende?
- Er grafik/layout/opsætning lidt for "Keep it simple" -agtig?

På forhånd mange tak
Vh. Johnni

Tilmeldt 12. Oct 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :) 

Jeg synes det er meget nemt at se hvilken service du tilbyder, navigering er nemt og overskueligt og det er nemt at finde de info man søger.


Dog har jeg et par punkter til det grafiske/layout, som jeg måske ville tænke lidt over. Jeg er selv ret vild med simple hjemmesider, MEN:

Jeg synes du starter ud med for meget tekst. Jeg ville måske sætte et billede, eller et slide ind til at fange opmærksomheden og på en meget kort måde forklare dine services, f.eks. som her http://iphonerepair.dk/ 

For mig virker det hvertfald lidt voldsomt med så meget tekst i starten. Jeg skal jo liiige blive intesseret inden jeg vælger at bruge min "dyrebare" tid på at læse videre (set med kundens øjne)

Synes også Facebook knappen på forsiden virker lidt malplaceret. Måske fjern den, eller flyt den et andet sted hen? 

Og lige lidt shameless reklamering for det firma jeg arbejder for ;) :

Hos www.vConnect.dk kan du købe 10-timers kort hvis du skulle få brug for programmeringstimer, lettere grafisk materiale o.lign. i fremtiden. 

Og ellers, til grafisk arbejde, måske du kan kontakte uddannelses steder til hjælp? F.eks. multimedie uddannelser. Der er sikkert en studerende der mangler lidt til sin portfolio.

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Nov 16
Indlæg ialt: 7
Fra  iGoRep.dk Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Melissa.
Tusind tak for dine kommentarer.
Facebook linket er fjernet - der er alligevel et længere nede på siden.
Du har helt ret i din kritik. Jeg skal have sat en billed karrusel ind på toppen af forsiden.
Tak for din tid og feedback 😊

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun godt at sige. Flot arbejde.

En meget lille ting:

Måske skulle du passe lidt på med dine håndskriftsbilleder. Det vil måske være godt med en anden farve, men det bliver hurtigt u-overskueligt med mange skrifttyper og størrelser.

Men jeg tænkte på hvad det betyder for en telefon der kun er nogle måneder gammel. Er telefonens garanti stadig den samme? Jeg tænker ikke på jeres arbejde, men selve telefonens garanti.

Det burde i måske informere om.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnni 

Et hurtigt indspark på desktop-versionen: Lad menuen følge med brugeren når de scroller ned. Så "strander" man ikke midt på siden, hvis man ikke finder det indhold man søger :-) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)