Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er domænet ulovligt?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Karlskrona
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber det er ok, jeg låner trådstarters indlæg til at spørge:

Hvornår skal man være opmærksom på varemærker? Er det altid værd at registrere sin virksomhed/navn som et varemærke?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

simon3310:

Hvis man nu vil have et DK varemærke, så anmoder jeg at det vel kun fungerer inden for DK's grænser, hvilket egentlig også ville være rigeligt. Har du et reelt tal på hvad det ca. vil koste?

Det afhænger af flere ting, men fra 3000 kr og op efter, ser det ud til. Det er blandt andet vigtigt, hvor mange klasser du vil beskytte det i osv...

http://www.dkpto.dk/media/1045/prisliste-rettigheder.pdf 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Piilgard Nielsen:

Håber det er ok, jeg låner trådstarters indlæg til at spørge:

Hvornår skal man være opmærksom på varemærker? Er det altid værd at registrere sin virksomhed/navn som et varemærke?

Umildbart ja, da du ellers kan blive begrænset af, at andre ejer navnet eller logoet... Og dermed kan lukke din forretning...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:

Hvis de registrerer et trademark EFTER du har et domain navn, beholder man retten til domænet normalt.

Det er ikke så sort hvidt, det afhænger af flere parametre... Men hvad er et domæne f.eks værd, hvis man ikke må bruge det eller have relevant indhold på...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Karlskrona
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Så lad os sige, at jeg registrerer vores virksomhedsnavn (brand) i Europa. Eller verden for den sags skyld, alt afhængig af hvordan det fungerer.

Hvad sker der så med domæner, der allerede findes i det navn?

Vi har nemlig allerede lokale domæner såsom .dk, .se, .net, men .com domænet er pt. optaget for den nette sum af 15.000 dollars pga. dets SEO-muligheder.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Piilgard Nielsen:

Så lad os sige, at jeg registrerer vores virksomhedsnavn (brand) i Europa. Eller verden for den sags skyld, alt afhængig af hvordan det fungerer.

Hvad sker der så med domæner, der allerede findes i det navn?

Vi har nemlig allerede lokale domæner såsom .dk, .se, .net, men .com domænet er pt. optaget for den nette sum af 15.000 dollars pga. dets SEO-muligheder.

Ejerne vil ikke kunne bruge dem i jeres niche, da de så vil krænke jeres varemærke. I får dog ikke domænerne udleveret, dem vil de stadigvæk eje...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)