Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ny side!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. Apr 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop lavet min første hjemmeside og mangler hjælp til at få den optimeret så meget som muligt.
Er der mon nogen der vil hjælpe?

Www.solomusiker-Vestergaard.dk

På forhånd mange tak!

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Jeg vil gerne tage et kig på din hjemmeside - send mig lige pm på "info@seo-sem.dk".

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

En go regel er ikke at have musik som starter automatisk naar man kommer ind paa en side.  DE fleset har deres laptop / pc til at staa paa max volume og man for et chock naar musik starter. Og ikke saa fedt hvis man sidder paa kontoret heller

Fra Lunderskov
Tilmeldt 25. Apr 17
Indlæg ialt: 5
Fra  SEO-service Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden ser som sådan fin ud, kun nogle enkelte fejl - Men ja, lyden skal slåes fra på forsiden, det er generende og hvis folk er interesseret i at se og høre videoen, så skal de nok selv slå lyden til. ;-) 

Linkprofilen er så svag som den kan være, hvilket er klart, når siden er ny. Det kan tage tid at bygge den op.

Der er bestemt et stort potentiale i din branche, som nok skal udpenslet mere end det du har gjort på siden indtil videre. 

Men altså, overordnet en fin hjemmeside, thumbs up! :-)

Du er velkommen til at skrive, kan sikkert give dig et par tips og tricks. benjamin@seo-service.dk

  

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel 

Jeg synes som udgangspunkt sin hjemmesiden virker meget overskuelig og generelt tiltalende. Dog ser jeg også visse forbedringsmuligheder i den strukturelle opbygning, samt det visuelle. 

Du er meget velkommen til at smide mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, såfremt du ønsker et par professionelle indspark - samt evt. lidt assistance i denne forbindelse :-) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)