Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tema understøtter ikke Woocommerce...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 17
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

...hvad søren gør jeg så?

Hvis jeg skal ud og have nyt tema, hvad så med alle mine ting i mit nuværende tema? Forsvinder de og skal jeg til at sætte det hele op igen?

(Jeg-føler-lidt-jeg-er-ved-at-skide-i-bukserne)

Mange hilsner 

Maj 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ved ikke om du kender denne side men her kan du købe temas https://themeforest.net/category/wordpress/ecommerce/woocommerce

Dine sder og poster, categorier osv bliver der men du skal sætte dem op I det nye tema igen. Det er ikke saadan at dine sider bliver slettet ved at skifte tema.

Har du et linktil din side ?

Hvad er det for nogen ting du specielt tænker paa om forsvinder ?

Tilmeldt 18. Apr 17
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders. Tak for svar :-) 

Min hjemmeside er egentlig en blog og ønsker derfor slet ikke, at mine ting skal forsvinde alt for langt væk. Jeg er ikke den stor computernørd.

Min hjemmeside er www.majselv.dk 

Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Maj,

Hvis der blot er tale om at sælge dine "online ydelser" i form af bl.a. Clairvoyance (som set under landingssiden majselv.dk/shop/priser/) kan jeg ikke se, hvad du vil med én tung omgang WooCommerce. - Prøv at kigge på Ninja Forms eller Gravity Forms (der findes flere altiernativer) hvor du nemt kan tage imod kreditkortbetaling via. Stribe eller Paypal (kræver ekstra plugin til disse). Det store plus er også at kunderne her kan indtaste de nødvendige informationer og du vil have alt det nødvendige samlet ét sted.

Ellers så prøv at kigge på EDD (Easy Digital Downloads) til Wordpress, nu hvor der sikkert er tale om digitale varer. På dette punkt er EDD langt nemmere end WooCommerce men er selvfølgelig én smagssag.

Er der derimod tale om fysiske varer, så vil WooCommerce være det bedste valg (som du allerede er ude i).

Vh Ron.

Se min IT-blog her med en masse fedt. IT-support

Tilmeldt 18. Apr 17
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, Ron :-) 

Der kommer også meditationer op, men det bliver ikke en fysisk vare de kommer til at købe. Vil undersøge sagen nærmere. Tak for din hjælp, Ron :-) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)