Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker du at starte egen virksomhed? Så er hjælpen nær!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 24. Apr 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Mit navn er Kasper, jeg er 20 år. Til daglig er jeg i lære som snedker og i min fritid arbejder jeg for tiden intensivt på at skabe lidt forretning og tjene lidt ekstra håndører, måske endda en dag ende med at have min egen virksomhed jeg kan leve af.

Jeg har igennem min fætter fået forbindelse til et amerikansk firma, som hedder WOR(L)D eller world global network, som er et firma der sælger helseteknologi. Heriblandt deres seneste produkt som de kalder Helo. Helo er et armbånd, som minder om de fleste smartwatches, men som har en del flere features, som gør at man kunne fristes til at kalde det en health tracker, altså en enhed som holder øje med dit heldbred. Men det kan du få meget mere at vide om på et senere tidspunkt!

WOR(L)D er indtil videre et meget nyt og ukendt firma i Danmark, men de er de hurtigste voksende på sit område. Og vil man have en bid af kagen, skal man som jeg har gjort slå til hurtigt.

Mit job hos WOR(L)D (kunne også blive dit, hvis du er interesseret) er helt enkelt at sælge deres produkter og hjælpe deres forretnings udvikling, jeg får 10-20% Hver gang jeg sælger noget, og derudover er der en masse forskellige bonusser, månedlige indtægter osv. Det er langt lettere end det lyder, du bestemmer selv hvor meget tid du vil lægge i det, du kan sagtens have et job ved siden af, det behøver ikke at tage mere end et par timer om ugen eller om måneden for den sags skyld, men jo hårdere du arbejder, jo større bliver afkastet selvfølgelig! Kontakt mig endelig, hvis det kunne have bare den mindste smugle interesse. Jeg skal nok sørge for at hjælpe dig godt i gang og svare på alle de spørgsmål du måtte have. 

Der er et kæmpe marked indenfor helseteknologi og wearable devices, så skynd dig at slå til. Din tid kunne vise sig at blive en god investering! Og når man først kommer i gang, behøver man i teorien ikke at røre en finger.

Glæder mig til at høre fra jer og ser frem til et stærkt samarbejde! :-)

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Kasper

Du er ved at blive taget bagi af nogen, der er klogere end dig.
Mit råd er: bak ud, før det bliver for dyrt.

God vind med dit rigtige arbejde.

Hans

Tilmeldt 28. Apr 16
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hans Stokholm Kjer:

Hej Kasper

Du er ved at blive taget bagi af nogen, der er klogere end dig.
Mit råd er: bak ud, før det bliver for dyrt.

God vind med dit rigtige arbejde.

Hans

Kort og korrekt sagt Hans :-)

/S

Fra Skive
Tilmeldt 24. Apr 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans, hvad ved du angående Helo? For jeg tror der er gode muligheder i det. Ved du at det er noget fup eller gætter du bare?
- Mvh. Kasper

Tilmeldt 12. Apr 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig i den vurdering :-) 

Fra Skive
Tilmeldt 24. Apr 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv lige at forklar hvorfor i siger som i gør. Jeg kan ikke bruge det der til noget? Det lyder næsten som om i bare slynger noget ud uden at have tjekket det mindste op på det.

Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lad mig gæt helo siger du kan blive meget rig på det nemt?

Hvis det er nemt, så er det nooo go altid 😅

Lyder som noget pyramide...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)