Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Portalløsning fra bunden! Mangler simpelthen hjælp.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen! Så gik den ikke længere med søvnløse nætter og tyndslidte gulve. Skype-BigSmile

Først lidt om mit projekt. Jeg er kommet på at lave en app som i store træk er en blanding af "Just-eat" og "Tripadvisor" med noget booking system, betaling system samt noget NFC technologi. Det er så planen at systemet skal komunikerer via API til og fra PHP encoded JSON data fra min MySQL database. Sprog jeg koder på er: PHP, HTML, JS, CSS, LESS og det er selvfølgelig linux server. (APP'en er Swift til IOS)

Så langt så godt!

I denne forbindelse er jeg så ved at kode et backend (admin) system, client backend og frontend, da jeg lige så godt kan udnytte database infomationen her også. Mit problem på nuværende tidspunkt er simplehen at jeg ikke har nogen i min omgangskreds, der har forstand på at bygge sådan et system! Smile  Det er ikke fordi at man kan sige at jeg har det heller? Men jeg kan trods alt lave rigtig meget!

Men jeg mangler nogen at kunne drøfte visse beslutninger og problemstillinger med? Hvor finder man mere kompetente udviklere henne? Networking? For synes godt nok jeg er ved at blive åndsvag af bare at snakke med mig selv eller venner som forstår hat af hvad jeg snakker om :D 

Det skal lige siges at jeg godt ved at jeg bare kunne ansætte en super udvikler eller 3 til 60.000 kr pr. stk, men der er jeg slet ikke endnu.

Takker på forhånd!

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, du kan melde dig ind i fb-gruppen Frontenders DK. Der er der mange full-stack udviklere. Og mange giver gerne sige mening til kende, når man stiller et spørgsmål.

Fedt du koder i Swift... Meen, hvorfor ikke bruge TypeScript, og Ionic 2. Så koder du 1 gang og kan udgive til både iOS og Android på én gang. Fx Angular 2 sammen med Ionic 2.
I Ionic kan du sagtens have en PHP backend, og din MySql database.

Knæk og bræk med dit projekt.

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet :) 

Skype-BigSmile Det simple svar er vel nok at jeg ikke rigtig er mega god til de andre sprog, og føler vel bare at det går nemmere med noget man kender :) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)