Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Machine vision - forespørgsel

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 15
Indlæg ialt: 58
Fra  Lindahl Robotics Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg sidder og roder med noget 3d stereo vision og jeg syntes det går lidt langsomt. Derfor ville jeg høre hvad det ville koste at få nogle til at lave det. Jeg forestiller mig det laves i python eller c++. 

Det jeg forestiller mig er at opgaven deles op i to.

Den første del består i at finde ud af hvad den optiske forvrængning er på to kameraer. Der skal dernæst laves en algoritme der korrigere fremtidige billeder for denne forvrængning. 

Den anden del er noget 3d stereo vision. Det skal baseres på en opstilling jeg har lavet med to webcams, men man må gerne lave sin egen opstilling. 

Til den første del af opgaven ligger jeg inde med en del ideer og noget kode der måske kan bruges. Til den anden del er jeg lidt blank og her må man altså selv prøve at finde en løsning.

Hvis jeg vælger at udlicitere denne opgave skal man underskrive en hemmelighedskontrakt så de ideer jeg har forbliver mine og ikke må deles med andre.

Hvis du mener du kan klare begge eller en af disse opgaver hører jeg gerne fra dig. Jeg er også meget interesseret i en pris, da jeg ikke helt ved hverken hvor lang tid denne opgave vil tage eller helt sikker på hvordan anden del skal laves. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan godt hjælpe dig med den opgave.

Python er nok et godt valg. Jeg har er rimelig ide om, hvad dine tanker er.

Mht. pris er koster det dig 800,-/timen, og hvor lang tid det tager afhænger af, hvor robuste dine algoritmer skal være og, hvad du vil have mere end bare dine algoritmer, Fx GUI.

Mvh

Lars

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)