Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oversættelse af Magento webshop - Erfaringer og ideer - hvordan, hvem ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blev inden kontraktskrivelsen med min nuværende webshop hoster [Navn fjernet af moderartor]  lovet en oversættelse af webshoppen via goog5le translate, som samtidig skulle lægge sig permanent gemt i backend, således at den kunne blive indekseret i forskellige lande på google. Det blev lovet mindst 5 gange af en af lederne og jeg tilkøbte derfor også administrationsmodul til disse andre lande.

En måned efter kontraktskrivelsen tillod jeg mig, at spørge den samme leder om, hvordan det gik med oversættelsen. Jamen det tænkte han da overhovedet ikke over mere - og han var både gal og fornærmet - det kunne der slet ikke være tale om. Det måtte jeg da selv klare.

Eller de kunne måske hjælpe med at finde en oversætter. Jo, tak værsgod at betale for oversættelse af 700 varer til flere sprog.
Så derfor spørger jeg her i forummet, om nogen har erfaringer eller ideer til, hvordan man kan få webshoppen oversat til et nyt sprog af gangen - nok via google translate ( som vi selvfølgelig bagefter skal læse igennem og rette til ) - og så permanent gemt i backend for google indeksering i de andre lande også ?

Eller ville det være nemmere at flytte siden over woocommerce og få den oversat der ? ( hvor flytningen til nyt IT-sprog jo nok vil koste noget SEO - googleplacering )

Det er så også med henblik på at sælge via amazon og ebay.

Med venlig hilsen

Flemming

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)