Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udfordringer med fragtaftale (Kunde skal indsende enhed via pakkelabel)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 10. May 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er stødt på et par udfordringer i forbindelse med min fragtaftale og jeg håber jeg kan hente lidt hjælp, da jeg er på bar bund.

Når kunden betaler for sin reparation på min webshop (i shopify), skal kunden automatisk modtage en pakkelabel på mail, sådan kunden kan udskrive sin pakkelabel og sende sin enhed ind til os, eksempelvis via en GLS pakkeshop.

Dette kunne pakkelabels.dk godt hjælpe med, men de kræver at firmaadressen som pakkerne sendes til, har en åbningstid på minimum 6 timer, hvilket jeg desværre ikke har mulighed for, da jeg har et fuldtidsjob ved siden af.

Det var heller ikke muligt for mig at få pakkerne sendt til en pakkeboks eller lignende - det var ellers det jeg havde håbet på, da jeg arbejder fra 7-16.

Findes der alternativer til pakkelabels.dk, hvor det måske ville være muligt for mig med en pakkeboks eller bare min adresse, uden at have en åbningstid på 6 timer?

På forhånd tak!
Dbh Rune

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Haas:
Det var heller ikke muligt for mig at få pakkerne sendt til en pakkeboks eller lignende - det var ellers det jeg havde håbet på, da jeg arbejder fra 7-16.

 

Hej Rune.

Alt det der kan du med Pakkelabels.dk. Du har frit valg hvem du sender GLS, Postnord og andre.

https://www.pakkelabels.dk/funktioner/valgfrit-afhentningssted/

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra Haderslev
Tilmeldt 10. May 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Jeg ved ikke helt om du har forstået mit opslag.
Jeg har snakket med pakkelabels, og pakkerne kan ikke blive sendt til min adresse da det kræver en åbningstid på 6 timer.
De sagde derudover også, at pakkerne ikke kunne blive sendt til en pakkeboks.

Derfor søger jeg alternativer til pakkelabels.dk som forhåbentlig kan løse min fragtaftale.

Mvh Rune

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke få pakkerne sendt til din arbejds adresse?
Alternativt kan du måske lave aftale med en virksomhed i nærheden om at pakkerne bliver leveret der?

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rune,

Det er kun når du anvender Pakkelabels.dk Returportal, at returadressen skal være en erhvervsadresse. Du kan sagtens købe de andre fragtprodukter og få leveret Pakkeshops. 

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)