Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stripe og Mobilepay

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 17
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at undersøge sagen ift webshop på min hjemmeside og er ligenu tiltaler af Stripe, da det er uden abonnement og billigt (for en nyopstartet virksomhed som min)

Jeg ønsker mig dog også gerne Mobilepay, men det understøtter Stripe desværre ikke. 

Ved I hvad alternativerne er for mig? SKAL jeg ud og have fat i andet en Stripe, som understøtter Mobilepay?

På forhånd mange tak Smile

Fra Vojens
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv Stripe - og kun Stripe.

Mobilepay kræver aftale med Danske Bank - og det koster desværre ret meget i abonnement. Du må IKKE bruge din private Mobilepay til butikken.

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Epay og Clearhaus, så er det klaret. Det er en billig men god løsning.

// Lars

Tilmeldt 18. Apr 17
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Trustpilot giver ikke de bedste anmeldelser af Stripe, så er lidt tilbageholdende ift. Hvad synes du selv om Stripe ? 

Fra Vojens
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Stripe er dyrt pr. transaktion, men billigere end Paypal. Og intet abonnement. Det kører fint. Jeg sælger mere til ølsmagninger, end jeg gør på nettet, og derfor gider jeg ikke Nets. Det er for dyrt for mig i abonnement.

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Tilmeldt 18. Apr 17
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Tak for svar :-)

Jeg er undersøger sagerne og kan se (nu må du jo rette mig, jeg er ganske ny), men kan se, at Epay Pro+ har en indløsningsaftale inkluderet i deres abonnement. Er det ikke det, som Clearhaus også tilbyder? Ergo skal jeg bruge Clearhaus?

Hilsen Maj :-)  

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Majselv:
Jeg er undersøger sagerne og kan se (nu må du jo rette mig, jeg er ganske ny), men kan se, at Epay Pro+ har en indløsningsaftale inkluderet i deres abonnement. Er det ikke det, som Clearhaus også tilbyder? Ergo skal jeg bruge Clearhaus?

Mit gæt er, a ePay gerne vil have, at du bruger Bambora, da de er en del af dem. Det er let og hurtigt at sætte op, og de er gode til at hjælpe dig. Du kan godt få MobilePay igennem dem. Du skal bare sige det, når du ansøger hos dem.

Tilmeldt 28. Dec 14
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv brugt Stripe i starten, og vil ikke anbefale det. Ikke fordi jeg synes der som sådan var nogle problemer. fik altid pengene til tiden osv. 

Men de er dyre i gebyr, samtidig med at jeg på det tidpunkt ikke kunne få dem til ført at hæve beløbet når jeg afsendte varen, men allerede når ordren kom. Det skal dog siges at det muligvis er Tictails skyld da jeg kørte min shop der på det tidspunkt. 

Jeg bruger selv Quickpay/Clearhaus og har også mobilepay. Jeg er uenig i at det skulle være dyrt. Clearhaus gebyrene synes jeg ikke er særligt dyre taget i betragtning at der ikke er noget abonnement. Quickpay koster 49 kr md. + 1 kr pr. transaktion og vil man have mobilepay som betalingsløsning betaler du 49 kr ekstra til quickpay pr. md.
Og så kan jeg umiddelbart heller ikke se at det skulle være dyrt at have en mobilepayaftale med Danske bank? Mobilepay Business koster ikke noget abonnement. 

Fra Vojens
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Clearhaus ser bestemt ud som en fornuftig og billig løsning, og jeg vil overveje den, hvis min webshop bliver mere aktiv.

Jeg fastholder dog, at som nybegynder er Stripe fint. Og når jeg får en ordre, skal jeg selv vælge, at pengene skal hæves hos kunden - det vil sige, at det ikke er noget problem at vente, til varen er sendt.

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Friis91:
Men de er dyre i gebyr, samtidig med at jeg på det tidpunkt ikke kunne få dem til ført at hæve beløbet når jeg afsendte varen, men allerede når ordren kom. Det skal dog siges at det muligvis er Tictails skyld da jeg kørte min shop der på det tidspunkt. 

Det lyder sådan. Jeg gætter på, at Tictail gør det sådan, fordi Forbrugerombudsmanden.dk skriver: 

"Virksomheden kan normalt ikke kræve betaling, før varen er sendt af sted, eller den har påbegyndt levering af servicen (fx ved rengøringsservice). Der er dog enkelte undtagelser, hvor forudbetaling er lovligt." Læs mere her.

Så selv hvis man bruger QuickPay eller ePay, vil Forbrugerombudsmanden sige, at du først må trække beløbet, når du har sendt varen.

Jeg synes også, at både QuickPay og ePay har fornuftige priser, og det er hurtigt og let at komme i gang med begge parter.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)