Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny startet iværksætter - Konstruktiv kritik af webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Mit navn er Thomas, jeg er 22år og iår, besluttede jeg mig for at tage springet og starte en virksomhed. Det hele startede lidt som et side-projekt, som jeg kunne hygge mig med efter arbejde. Men efterhånden blev det en større og større drøm og at arbejde på min egen drøm blev mere attraktivt, end at arbejde på en andens. 

Den 01/04-2017 begyndte jeg så, sammen med min kæreste at arbejde på web-shoppen. Et par dage efter, lagde vi shoppen op og efter 15dage fik vi vores første ordre (sikke en dejlig følelse).

Vi arbejde nu på at gøre shoppen mere personlig, vi har tænkt os og optimere billederen. Tage nogen med produkterne på, for at vise potentielle kunder produkterne. Vi arbejder på en "om os" side. Og jeg er igang med at tage kontakt, til mere kendte brands for at få lov til at sælge deres produkter. 

Jeg skriver nu her, for at høre om i mere erfarne iværksættere kunne komme med noget konstruktiv kritik af min webshop. Evt. om det var et sted i kunne finde på at handle hvorfor, hvorfor ikke? (shoppen fokusere primært på kvinde accessories, hvilket er grunden til at der ikke er lige mange mande og kvinde produkter). 

Siden: http://saltoftshop.dk/

Mange tak for hjælpen. 

Tilmeldt 7. Mar 17
Indlæg ialt: 36
Fra  Hypeshop Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side, men måske lidt forkert farvevalg?  Synes det var lidt kedeligt med de mørke farver. Nå jeg var inde på "shop" fx. kunne man næsten ikke se shop.

Kan tydeligt se i bruger one.com og synes derfor jeres mail er lidt øv? I har frit brug af mails, så lav hellere en Kontakt@ eller info@, Admin lyder som om det er dit bruger navn.
Ellers super flot side :)

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ganske fin webshop; Tillykke med dagen og den nye titel som iværksætter :-)

Der var enkelte ting som sprang mig i øjene da jeg klikkede lidt rundt på siden:

- Jeres indkøbskurv er relativ lille og så har den med hurtigt at blive væk ... Hvis man bare scroller en smule ned så forsvinder den helt fra siden. Har i overvejet en løsning hvor kurven altid er synligt for kunden? Det er trods alt en af de vigtigste punkter, så kunden skulle gerne kunne finde den :-)

- Er ikke så glad for jeres navigation. Kunne man ikke inddele shop i kategorier? Lige nu har I bare et menupunkt med "Shop" hvor der findes hele jeres sortiment; Herreure, kvindeure, accesories osv. - Kunne man ikke tænke sig til en løsning hvor kunden selv kan klikke enten herreure eller kvinde ure, alt efter hvad personen søger? Tænker kunden på forhånd har en god idé efter hvad han/hun er ude efter. Hvis en herre leder efter herreure, har han nok ikke synerligt meget lyst til at se på kvindeure og tasker.....

- Det irriterede mig at man ikke kan trykke på jeres logo når man vil tage til forsiden. En forholdsvis standard genvejstast, hvor jeg tog mig selv i op til flere gange at trykke på det område uden succes...

- Måske også nogle flere sider vil være en fin ting. Du nævner selv en "om os" side, hvilket giver fint mening. Men hvad med handelsbetingelser? Har i overvejet at køre noget analytics på siden og dermed skal ha skrevet cookie politik? Evt. en virksomhedsblog for at skabe nogle fine SEO tekster? En FAQ side - Jeg havde en masse spørgsmål jeg ikke umildbart kunne finde svar på; Sender i indenfor 24timer og dag til dag levering? Hvordan med returnering/fortrydelse af ordre? 

- Derudover kunne man også overveje diverse call to action elementer. F.eks. skriver i fri fragt på køb over 500kr... Jeg prøvede at smide en vare til 299kr i kurven, kunne man ikke lave en fin lille tekst med noget alá "Køb for 201kr mere og modtag fri fragt". 

Anyways, det var lige hvad jeg faldt over da jeg besøgte jeres side. Håber det kan bruges til noget og god arbejdslyst! ;)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Overordnet er der et par forbedringer, jeg kan ane. 

Hvordan kan det være, du vil have dine handelsbetingelser i menuen? Hvis jeg var dig, ville jeg placere dem i footeren. 

Ydermere kigger jeg med bekymring på dine tekster: Der står kun meget informative facts, og det er også godt - men hvor er den sælgende tekst? En ting er SEO, men en anden ting er salget.

"Et lækkert, klassisk ur, der går sig godt til hverdag eller festlige lejligheder...." osv... Smile

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side

Ser ud til i har lidt problemer med ur.

Siden hedder baade:

http://www.saltoftshop.dk/index.html

http://www.saltoftshop.dk/

http://saltoftshop.dk/

http://saltoftshop.dk/index.html

osv

HVis i ikke vil bruge de WWW skal I lave en 301 redirect fra den url med WWW til den uden de 3 www. HVorfor den hedder Index bagefter ved jeg ikke men det skulle ogsaa rettes vil jeg mene.

Men ellers mangler i en H.... masse tekst hvis I vil findes paa nettet. Tekst paa proddukterne ogsaa.

SE evt. denn shop som et eksempel paa tekst  Marjoe og https://www.marjoe.dk/shop/halskaeder-42s1.html tekst over og under produkterne

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange gode råd i de andre indlæg.

Jeg synes da også din shop er flot og indbydende at SE på.

Men en ting jeg undrer mig over, er at jeg ikke kan betale med Dankort i en dansk shop. Og hvorfor skal jeg taste hele min adresse ind, før jeg får oplyst hvor meget jeg skal betale i fragt?

Det vil være en fordel at kunne se fragten på din side. Den er jo rimelig, men jeg var nok smuttet fra din side i den virkelige verden. Rigtig mange mennesker opfatter en shop som fusk, hvis man ikke kan betale med Dankort i Danmark.

Jeg kan ikke lide at indtaste mine kreditkortoplysninger i et vindue uden at vide hvem der er bag. E-pay eller noget andet man kender.

Det er kun en bagatel, men det er vigtigt for mange. Skriv, skriv, skriv så slipper du også for alle de mails og telefonopkald.

// Lars

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Thosc:
Jeg skriver nu her, for at høre om i mere erfarne iværksættere kunne komme med noget konstruktiv kritik af min webshop. Evt. om det var et sted i kunne finde på at handle hvorfor, hvorfor ikke? (shoppen fokusere primært på kvinde accessories, hvilket er grunden til at der ikke er lige mange mande og kvinde produkter)

 

Hej Thomas.

Du skal prøve at køre en test her, så er der noget at gå i gang med :)

https://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering indsæt din side adresse.

Din forside hedder: https://saltoftshop.dk/index.html den skal du også have rettet, uden index.html

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tosk 

det er en god webshop. Sige mig for at lave en webshop mangler der CVR

tak på for hånd

Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak :) 

Vi arbejder stadig med farverne, og har nu lavet den lysere, hvilket falder godt i vores smag :)

Du har nok ret i det med de mails. Det skal jeg også have set på :)

Tak for dit svar :)

Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias M:

Ganske fin webshop; Tillykke med dagen og den nye titel som iværksætter :-)

Der var enkelte ting som sprang mig i øjene da jeg klikkede lidt rundt på siden:

- Jeres indkøbskurv er relativ lille og så har den med hurtigt at blive væk ... Hvis man bare scroller en smule ned så forsvinder den helt fra siden. Har i overvejet en løsning hvor kurven altid er synligt for kunden? Det er trods alt en af de vigtigste punkter, så kunden skulle gerne kunne finde den :-)

- Er ikke så glad for jeres navigation. Kunne man ikke inddele shop i kategorier? Lige nu har I bare et menupunkt med "Shop" hvor der findes hele jeres sortiment; Herreure, kvindeure, accesories osv. - Kunne man ikke tænke sig til en løsning hvor kunden selv kan klikke enten herreure eller kvinde ure, alt efter hvad personen søger? Tænker kunden på forhånd har en god idé efter hvad han/hun er ude efter. Hvis en herre leder efter herreure, har han nok ikke synerligt meget lyst til at se på kvindeure og tasker.....

- Det irriterede mig at man ikke kan trykke på jeres logo når man vil tage til forsiden. En forholdsvis standard genvejstast, hvor jeg tog mig selv i op til flere gange at trykke på det område uden succes...

- Måske også nogle flere sider vil være en fin ting. Du nævner selv en "om os" side, hvilket giver fint mening. Men hvad med handelsbetingelser? Har i overvejet at køre noget analytics på siden og dermed skal ha skrevet cookie politik? Evt. en virksomhedsblog for at skabe nogle fine SEO tekster? En FAQ side - Jeg havde en masse spørgsmål jeg ikke umildbart kunne finde svar på; Sender i indenfor 24timer og dag til dag levering? Hvordan med returnering/fortrydelse af ordre? 

- Derudover kunne man også overveje diverse call to action elementer. F.eks. skriver i fri fragt på køb over 500kr... Jeg prøvede at smide en vare til 299kr i kurven, kunne man ikke lave en fin lille tekst med noget alá "Køb for 201kr mere og modtag fri fragt". 

Anyways, det var lige hvad jeg faldt over da jeg besøgte jeres side. Håber det kan bruges til noget og god arbejdslyst! ;)

Hej Tobias.

Mange tak for de mange tiltag og råd du har kommet med :) vi har taget mange af dem op og har også opdateret siden efter dem. 

Dog er der mange af de ting du nævner, vi desværre ikke har så stor indflydelse på, med den platform vi bruger :) 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)