Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af eget tøjmærke.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal til at starte mit eget tøjmærke... Nogen der ved hvad der cirka vil værre af startsomkostninger. Søger også lidt hjælp i forhold til produktionen af tøjet. Hvor er det bedst at få det produceret og alt sådan noget

på forhånd tak

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin.

Jeg kan kun forestille mig, at det er super fedt at eje sit eget tøjmærke, men jeg føler en pligt til at fortælle dig "bagsiden af medaljen:" Rigtig mange starter tøjmærker op, så du skal tænke dig om. 

Det er rigtig nemt at købe nogle blanke t-shirts, trykke på dem og sælge det på en webshop. Wuhu. Men så mange andre gør dette. Hvis jeg var dig ville jeg nøje overveje at fokusere på en lille del af markedet; så bliver du mere konkurrencedygtig. 

Startsomkostninger? Vil du starte småt - meget småt - ud, så kan det formentlig gøres for under 10.000 kroner; men så er det meget småt. Smile

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Benjamin 1234:
Søger også lidt hjælp i forhold til produktionen af tøjet. Hvor er det bedst at få det produceret og alt sådan noget

I første omgang ville jeg nok søge nogle lokale, som kan gøre det for dig. Det vil ikke være billigst, men så kan du hurtigt tjekke kvaliteten og opbygge en virksomhed. Når du har mere gang i forretningen, kan du begynde at tænke på, hvor du kan flytte produktionen hen. Jeg har selv prøvet at handle med Kina i en opstartsfase, og det var et helvede, selvom du godt kan være heldig.

Du kan prøve at tage kontakt til tøjproducenter i Danmark. Mit gæt er, at du stadigvæk kan finde nogen i Jylland. Så kan du hurtigt få et overblik over, hvad du kan forvente, og om det er realistisk at gå den vej.

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du skal virkelig være god til marketing os også alle andre få en leverandør af tøjet til en god pris lav et budget så du godt påvej

/Mathias

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)