Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

google fjernelse af websider

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Aug 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino. Jeg har haft noget til salgnettet, og eftersom google havde taget 100 øjebliksbilleder af website fremgik mine kontaktoplysninger på deres søgeresultater selv efter tingen var solgt. Nu har jeg anmodet om fjernelse af forældet indhold, og den catchlagerede version er fjernet d.10 april. Dog fremgår der nu blot 40 websideadresser uden catchlagering som blot henviser til GUL&GRATIS. feks . find cykel, soeg københavn osv. Dog dukker webadresserne op, når du specifikt søger på min tidligere søgeord. f.eks rød mustang s cykel københavn... ( eksempel) Jeg kan se google har webcrawlet siden og taget nye øjebliksbilleder, jeg undre mig blot over hvornår de fjerner de 40 webadresser som ligner hinanden på en prik.

Hvornår fjerner google disse, eftersom de ikke går ind på mine annoncer mere? Kan jeg selv gøre noget?

Tilmeldt 1. Aug 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

- og ja det skal siges at jeg ikke er en IT haj endnu. Jeg undre mig blot over at google reagere på mit søgeord til trods for annoncen er fjernet, og links opstår med url overskrifter som : rød mustang københavn, find cykel rød s-  men omredigere ikke til annoncen blot til søgefelt på GUL&GRATIS med ønskede ord: Rød mustang osv. 

Hvornår går alle disse tidligere "links" væk, som tidligere har videreført til min annonce-men nu blot viderestiller til gul og gratis søgefelt? ( catch er fjernet, og google har webcrawlet, dog er det ikke fjernet eller sket noget)


Kan jeg selv gøre noget?  I må have et bud :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)