Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sider med 'tyndt' indhold - hvad gør jeg?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer. 

Kunne godt bruge jeres råd. 

Jeg har 500 indlæg skrevet på ca. 100-150 ord/styk.. de ranker ikke engang så godt fordi de ikke har så meget tekst indhold... men de er optimeret til hver deres søgeord som f.eks. 'Vind en kitchenaid'

hvad gør jeg med disse indhold når mit tool (seobility.net) siger at det er tyndt indhold?

skal jeg samle teksterne fra f.eks. 30 indlæg ad gangen i et nyt indlæg og redirecte dem alle til denne side?.. Det er jo trods alt unik tekst.. Skal jeg slette dem? lade dem være? - Så har jeg jo kun 1 søgeord den kan ranke på, men til gengæld er det længere indlæg der giver noget tekst frem for en masse ensvisende sider..

hvad siger i?

de ligger på konkurrencer-nonstop.dk 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg valgte at lægge mange af dem sammen og redirecte.. Nu har jeg ikke længere nogen "Tynde sider".

De tynde sider jeg har er nu sat til "None", så de bliver ikke indekseret. Er det det bedste at gøre? - Det er sådan set fordi jeg ikke gider spilde min tid med at lægge links op til konkurrencer og skrive tekst til dem når der ikke søges efter dem - Og de udløber efter 2 dage...

Min side er næsten færdigoptimeret. Er der nogle der vil give deres bud på hvad der ellers kunne forbedres på siden?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)