Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til at starte min virksomhed op

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Efter at have arbejdet i bankverdenen i over 30 år med rådgivning af både private og erhvervskunder, vil jeg gerne starte min egen IV-virksomhed med uvildig rådgivning af begge kundesegmenter samt bogføring for mindre erhvervskunder. Jeg kan ikke se mig selv i bankverdenen længere bl.a. pga. at rådgivningen er alt andet end UVILDIG.

Jeg mangler nogle ideer til, hvordan jeg kommer godt i gang. Jeg ved, at der er mange om buddet med denne virksomhedstype, så jeg skal finde min egen niche til at ramme markeder, hvor andre ikke opererer pt. F.eks. hvorledes kan jeg kombinere rådgivning og bogføring?

Jeg håber, at I derude vil dele Jeres ideer/forslag med mig, så jeg kan komme godt i gang og få en god start. Alt - stort som småt - er meget velkomment.

Jeg glæder mig til at høre fra Jer.

De bedste Amino-hilsner

Ole

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole

11Drogba:

. pga. at rådgivningen er alt andet end UVILDIG.

Ja, nogle tjener vel penge på flere transaktioner og påvirkning af kundernes formuer. Smile

Du kunne tilbyde dig selv som værende rådgiver for dem, der har brug for dig. Hvis nu jeg både vil have rådgivning, men også bogføring: Så kan du være min CFO, der holder styr på alt det; altså en samarbejdspartner til virksomheder, 

Her kunne du tilbyde forskellige pakkeløsninger:

  • Pakke 1: Bogføring af maks 100 bilag om måneden samt maks 5 timers rådgivning.
  • Pakke 2.... (du fanger pointen) 

Der er mange herinde, som ville kunne lave en aldeles fremragende hjemmeside til dig. Den vil kunne agere din platform, hvor kunder kan læse mere og henvende sig. 

Det var lige mine umiddelbare tanker; held og lykke med det.

...og rart at høre om en bankmand, der har fanget bankernes spil og ikke blot påfører andre folk sølvpapirshatten. Wink

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole.

Det lyder rigtig spændende. Der er et stort marked for at hjælpe iværksættere med at få en erhvervskonto, som de kan bruge til nemkonto. Ofte skal man stille med en hel forretningsplan og kaution osv og betale en halv sommerløn for at få den. Dette vil jeg tro, at du kunne hjælpe med.

Kontakt mig evt. vedrørende samarbejde.

Og god vind i øvrigt.

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for ideerne - de noteres. Jeg imødeser gerne flere ideer/forslag.

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino-venner. Gode ideer/forslag modtages meget gerne. På forhånd tak. Hilsen Ole
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)