Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der markant forskel på hvor man får links fra, når vi snakker om det samme domæne?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har fået et link fra en rabatkodeside: http://www.isicdanmark.dk/studierabat/, hvor jeg har skrevet lidt om os selv, samt tilbyder en rabat.

Nu har jeg så fået muligheden for at skrive en artikel(Med link retur), på deres studieliv side: http://www.isicdanmark.dk/studieliv/ 

Spørgsmålet er så, er det min tid værd at skrive en længere artikel, nu hvor jeg allerede har fået et link fra domænet. Eller vil i vurdere at linket i en kommende artikel, vil give meget mere værdi end linket ved studierabatsiden? :)

 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bedre med en artikel. Her kan du få dine egne søgeord med, og tekstmængde er meget større. Så kom du bare igang, og gør det så godt at folk gider læse den.

Du skal gøre det for at få et bedre link end et rabatlink, som i bund og grund er lidt ligegyldigt :-)

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Men vil værdien stadig tælle ligeså meget, nu hvor jeg allerede har fået et link fra domænet? :-)

 

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Hvis domænet har en fin DA, da vil et par flere links derfra altid give en vis værdi - specielt hvis du skriver en længere niche relateret artikel og får lavet et par gode ankertekst links deri, så vil det altid give en vis værdi.

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Fra Lunderskov
Tilmeldt 25. Apr 17
Indlæg ialt: 5
Fra  SEO-service Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon. 

Som andre skriver, så giver det en bedre værdi at få linket fra artiklen end det gør gennem et rabatkode-link. Du skal blot huske, at idet du allerede har fået et link fra domænet og du gennem artiklen vil få et link mere, så vil den linkjuice du får derfra blive delt 50/50 ren teoretisk. Ikke at dette nødvendigvis er en dårlig ting, men blot til info. ;-)

Skriv en super artikel, som folk også finder interessant at læse, så vil dit link også få tilført mere værdi og relevans. :-)

 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var dig, så ville jeg bare komme i gang med at skrive artiklen. Der er ikke nødvendigvis den samme værdi i ekstra links, men der er værdi, og oplagt mulighed for at linke til de rette undersider m.v.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)