Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 spørgsmål til affiliate-folket

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg skal til at udvikle på min egen affiliate side, men har lige to spørgsmål ...

1.

Nu er det ikke lige det, fordi så mange andre har gjort det før mig, men dette er bare et eksempel - det er princippet i det...

Der findes rigtig mange affiliate sider, som sammenligner priser på mobilabonnementer, bredbånd, telefoner osv.

Mit spørgsmål er så hvordan man kan skaffe den data fra forhandlerene, altså priserne. Det ville være et ret stort arbejde at gøre det manuelt, og man skulle hele tiden være på jagt efter opdaterede priser.

2.

Hvordan laver man sit helt eget affiliate link mellem sin egen hjemmeside og forhandleren? Det vil sige, sådan at man springer affiliate partneren over, og får den fulde fortjeneste selv.

Håber nogen kan hjælpe - tak på forhånd!

Mvh

Daniel 

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Det er rigtig mange sites, og tilbyder produktfeed via affiliate netværket, her kan du hente priserne på produkterne, men du kommer ikke unden om at skulle skrive lidt kode for at få det til at virke.

2. Nogle sites, tilbyder direkte affiliate, men der kan godt være langt imellem. Og hvis de ikke gør, er det nok smartest for dig at køre via et Affiliate netværk, Det at du spørger hvordan det gøres, viser at du ikke har den store viden på området, og det vil derfor være et kæmpe arbejde at holde sådan et system kørende selv.

Håber du kan bruge svarene.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Ja, jeg kunne godt bruge svarene.

Jeg har godt nok arbejdet en del med affiliate de sidste 3 år, men har aldrig arbejdet, eller haft brug for at vide hvordan det enlig virker inde bag affiliate netværket.

Nu står jeg nemlig med et større affiliate projekt, hvor jeg tror der vil komme ret mange leads, så jeg ville jo helst have så stor en bid af kagen som muligt. Det var heller ikke fordi jeg forventede/regnede med at få hele opskriften på, hvordan man lavede sit eget affiliate netværk, men blot hvad jeg burde jagte for at lære det - jeg er jo nybegynder på lige nettop det punkt. 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på AffiliatePlugin, det klarer opdatering af priser og mere for dig. Den koster lidt hver måned, men hvis du alligevel regner med en masse leads/salg, så er det sikkert de penge værd.

Jeg ejer ikke det plugin eller har noget med det at gøre.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)