Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træproducent i Sverige (eller DK)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Karlskrona
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi står i den situation, at vi gerne vil i kontakt med en producent af træ ifm. med produkter, vi gerne vil have produceret i fremtiden. Vores marked vil være Sverige hovedsaligt. 

Produktkategorien lander indenfor kontorartikler og vil være vores eget design, men vi er lidt i tvivl om selve produktionsdelen.

Er der nogen herinde, der kan guide mig i den rigtige retning eller som måske selv kan varetage sådan en opgave og forklare lidt om processen?

NB: Lige pt. ligger der ingen ordrer klar. Vi ønsker vejledning og kontakter, som vi kan hive fat i, når tid er.

Rigtig god påske!

Mvh. Dennis

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Først skal få lavet nogle produktionstegninger, så producenten véd hvad de skal lave. Dernæst er der jo forskel på hvordan et produkt i træ produceres - altså, skal det drejes, fræses (2D/3D), samles osv. Alle disse ting vil være godt for jer at have på plads inden I kontakter en eventuel producent, da I så vil fremstå mere professionelle og måske derfor få en mere præcis pris på produktionen Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Karlskrona
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

Tak for svar!

Nu skrev jeg dog, at der ikke forelå nogle bestillinger endnu. Vi er kun på udkig efter processen (og viden derom), som du netop beskriver. Vi vil altså ikke begynde at bede om noget, før vi ved hvad vi vil bede om. Derfor har vi behov for lidt viden omkring, hvordan man producerer disse produkter. Til det tænkte jeg en fagmand var bedst at få fat i. Måske mit oplæg var lidt uklart :-)

Giver det bedre mening?

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Som produktdesigner mener jeg blot, at forretningsgangen burde være, at få designet/tegnet produktet op, så I har et overblik over hvilke dele det består, hvordan de hver især skal produceres og hvordan de evt. er sat sammen - på den måde vil i mere målrettet kunne finde den/de rette producenter, som kan løse opgaven.

Så, altså - start med at finde en god designer, der kan hjælper jer igang Wink

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Karlskrona
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok. Det giver mening. Nu er vi allerede i gang med det, men måske jeg bare troede, at en producent kunne hjælpe os med de ting - men det er altså en designer, kan jeg forstå ;-) 

Det er måske noget du kan hjælpe med?

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det svarer lidt til, at du gerne vil have bygget et hus. At starte med at henvende sig hos en murer, vil måske ikke være så godt - han har måske ikke samme forstand på at udtænke planen over et hus, som f.eks. en arkitekt har Smile

Og, ja, det er muligvis noget jeg kan hjælpe med - du må endelig skrive mig en mail eller ringe, så jeg kan høre mere om projektet Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)