Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO på dandomains webshop??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Apr 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Er der mon nogen, der kan give mig et godt råd til, hvordan hulen jeg laver SEO på min dandomain webshop? Jeg har et shop, der sælger børnetøj - og under hver side/style er der gjort klar til, at man kan udfylde til SEO, men jeg synes ikke rigtig jeg kan få det til at fungere når jeg så efterfølgende søger på det på google... Håber der er nogle, der kan hjælpe mig med min problemstilling!

Mvh  Maria

Indehave af www.babyella.dk

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Maria,

Det er det helt rigtige du gør lyder det til.

At udfylde SEO felterne via din shop er korrekt.

Grunden til at det ikke bliver vist på Google er den, at Googles robot først lige skal forbi din side igen og fange de ændringer du har lavet, hvorefter de kommer med i indeks. 

Et lille link til din shop hjælper processen lidt her, værsgo.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Apr 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tusinde tak for svar, det var virkelig dejligt!

Mvh Maria

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt. 

Ellers kan jeg også anbefale at du tager et kig på en af de danske SEO bøger der er skrevet. 

F.eks SEO-lex - knæk og bræk :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria,

Der er desværre en håndfuld helt basale ting der ikke er styr på i din shop - her er lige top 3:

- Du skal have aktiveret mellemsider, så f.eks. brands (http://www.babyella.dk/shop/brands-3s1.html) ikke viser din forside.

- Angive title tag på din forside, gøres under instilligner > site > vælg sprog og find så Title tag (generelt) - du bør også angive meta tag beskrivelse

- Du har ikke Google Analytics tracking på (ikke SEO relateret, men godt til at evaluere på hvordan dit site fungere).  

Jeg hjælper gerne en time over team-viewer for 995,- for at få kigget på dette og hvad der ellers gemmer sig.

Du kan fange mig på kd@cygnet.dk og ellers inviterer dig ind i min gruppe om DanDomain webshop her:

https://www.facebook.com/groups/dandomain/?fref=ts

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)