Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop til salg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Amino-brugere:)

Godt råd søges!!

Jeg har i noget tid arbejdet hårdt på at få en webshop op at køre, med hjælp fra en super dygtig webdesigner.

Desværre er det sådan at jeg af personlige årsager, ikke længere har tid til at fokusere ordentligt på min business.

Jeg har af denne grund overvejet at sælge min webshop og evt. alle dertilhørende produkter og kontakter. Men kan man nu også det? Det vil jeg bestemt mene at man kan. Der er lagt mange måneders hårdt arbejde i webshoppen, og den fortjener at få udnyttet sit fulde potentiale.

Design og layout er originalt og er lavet helt fra bunden, og sitet er funktionsdygtigt med betalingsmodul, leveringsmodul osv osv. 

Hvis køberen skulle være interesseret i at købe hele konceptet, med lager og kontakter, så er det perfekt. Hvis ikke- så kan køberen altid ændre produkter, billeder og tekst, og blot spare pengene på diverse plugin og opsætning.

Nu er det her ikke en salgsannonce, men mere et råb om hjælp og om gode råd. Hvor skal man henvende sig hvis man ønsker at sælge en webshop. Bliver der stillet nogle krav til hvad webshoppen skal kunne, før den er interessant at overtage?

hjælp tak:)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal kigge på www.saxis.dk - her kan hr. Ryding Olsson være dig behjælpelig. Smile 

Fra Svendborg
Tilmeldt 15. Apr 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er du fra i landet ?

Tilmeldt 16. Apr 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er fra København?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)