Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

produktion af smykker???

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'erBig Smile

Jeg er i gang med at starte en virksomhed op, hvor jeg vil producere og sælge smykker. vil selv designe mine smykker, og skal nu i gang med at finde en kompetent og pålidelig producent. Efter hvad jeg har kunnet finde af information på nettet så skulle Thailand og Indien være bedst til produktion af smykker. Kan nogle anbefale nogle gode producenter eller agenter? Derudover har jeg en masse spørgsmål. Fx skal jeg have lavet professionelle tegninger fx 3D af mine smykker (nu er det bare alm. stregtegninger) for at de kan produceres bedst muligt ? Hvis ja - hvem kan evt. hjælp med det? Hvor mange af hver slags smykke er normal minimum produktion? Hvor lang tid tager det normalt og få produceret et smykke? Jeg vil gerne have et "prototype" tilsendt i processen, så jeg kan sikre mig at designet er som jeg gerne vil have det. - Hvad med betaling? Hvad er det normale? Skræk senariet er, at jeg fx overfører penge til en producent i østen og så aldrig får mine varer! Ved godt det er mange spørgsmål, men håber at nogen kan hjælpe mig ned at svare på mine spørgsmål - vil meget gerne i gang - men er meget i vildrede med hvordan jeg gør det bedst.

 

På forhånd Tak  Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Dec 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har 15 års erfaring med produktion, salg og markedsføring af smykker. Du er velkommen til at ringe til mig på 26848829.

God dag.

Michel

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld men det er sgu lidt op ad bakke, du aner åbenbart intet om smykke design eller produktion. Hvad får dig så til at tro at du bare lige kan outsource produktionen til Fjernøster hvor du overhoved ikke har nogen mulighed for at styre fremstillingsprocessen eller kvalitet .... osv.  Hvordan vil du kommunikere på engelsk i et fagområde som du intet kendskab har til? 

Skal du lave smykker, så få en dansker guldsmed til at hjælpe dig med sparing i designfasen prototype udvikling.  

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej BAOjewels,
Vi laver alt indenfor lædervarer (smykker, kortholdere, tasker, nøgleringe) og meget mere, så vi kan klare alt hvad du gerne vil have i læder, samt vi har nogle pålidelige producenter indenfor andre typer af smykker.

Kontakt mig med nogle flere informationer (Email i signatur), så kan jeg fortælle hvilke af varerne vi kan hjælpe med.

Hav en dejlig dag.
R

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 29. Mar 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michel har du/i produktion henne? har du en mail jeg kan skrive til ? 

go aften.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Dec 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej BAOjewels

Du kan skrive til mig på m@michelpfeiffer.dk eller ringe på 26848829 så tager vi den derfra.

Ser frem til at høre fra dig.

Michel

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Du er velkommen til at sende os en E-mail. Vi kan både lave produktion af læder smykker, ædelmetal og andre metaller.

Mvh
R

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)