Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler omkring brugen af Mobilepay på webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 17
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne tilføje mobilepay som betalingsmiddel på min hjemmeside. Jeg er bare for nærig til at betale de 50 kr. det koster om måneden, såfremt jeg kan slippe afsted med det :-) Jeg tager nemlig allerede imod kort og kontanter, så ved ikke om det vil gavne min traffik eller ej, og derfor være pengene værd. 

Jeg vil høre hvad der er lovligt at implementere. Hvis jeg nu indsætter et felt på checkout siden hvor der står noget lign: 

"betal med mobilepay" Instruktion: Vælg dette og vi sender dig en mail omkring hvordan betalingen kommer til at forgå.

Jeg er klar over at man ikke må tage betalingen, før varen er sendt, jo mindre man skriver leveringsdato på fakturaen. Så hvis jeg nu får pengene fra kunden, og med det samme sender ham en faktura med leveringsdato på, er det så lovligt at gøre på denne lidt anderledes måde? :-)

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

mement_mori:
Jeg tager nemlig allerede imod kort og kontanter, så ved ikke om det vil gavne min traffik eller ej, og derfor være pengene værd. 
Afhængig af hvad du sælger - men er det mindre beløb så er der med rimelig sikkerhed mange der vil benytte mobilepay - og så er de sølle 50 DKK givet godt ud. Gør det nu rigtigt og proff - prøv det dog et par måneder og se om det ikke kan hænge sammen. Og ellers så stop det igen.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ligesom blevet et tema her på siderne at "snyde" sig til nemme løsninger. Igår var der en som ville have hjælp til at snyde med en isbod...

Lad dog være med at bruge løsningen, hvis du ikke vil betale for den. Den giver dig helt klart flere kunder, og de 50 kr. er givet godt ud. Din mobil er hele tiden i nærheden. Et kreditkort ligger typisk i jakkelommen, i bilen eller noget andet besværligt.

Du gider da heller ikke sidde og se hvordan folk køber varer hos dig. Det er rigtig godt givet ud med de 50 kr.

Tilmeldt 12. Apr 17
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene, grunden til jeg endnu ikke har købt muligheden er fordi jeg kun sælger 1 ordre om dagen :-) Men jeg køber det og tester om det giver noget ekstra omsætning :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)