Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PMV Virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Sindal
Tilmeldt 22. Feb 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 04:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fornylig erhvervet mig et Drone-bevis således at jeg må flyve inde i byer mv. med droner op til 1,5 kg. Dette kræver dog at dronerne skal registreres og dette vil kræve at man har et CVR. nummer. 

Vil jeg ikke med fordel kunne oprette et PMV CVR- nummer?? Jeg har ingen planer om at det skal være en levevej, men vil også gerne kunne sælge et par billeder med mellemrum på den lovlige måde. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo PMV er jo en løsning når du SKAL have CVR og vil sælge - men ved du vil sælge for mindre end 50.000 kr per enhver 12 mdr periode. Alt andet lig skal det så fornyes - mener det autolukkes efter 2 år som udgangspunkt - læs mere om PMV og de pligter det giver inkl. hvis du vil over i enkeltmands siden http://jh-e-books.blogspot.dk/2015/09/personligvirksomhed.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Sindal
Tilmeldt 22. Feb 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg er klar over at man ikke må lave mere end kr. 50.000, dette er heller ikke meningen. Jeg skal primært bruge cvr. nr. til at reg. dronerne med da virk forlanger det. Jeg regner med at kunne sælge et par billeder om året. 

Jeg har tideligere haft problemer med en momsreg. da jeg har været gået konkurs engang med et anseligt tab til følge. Derfor kan jeg heller ikke opnå en moms reg. Det har jeg heller ikke noget problem med, da jeg ikke har i sinde at lave forretninger med risiko. 

Tror du at jeg vil have problemer dem den virksomhedsform??

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det tror jeg næppe . I princip skal du have en nemKonto tilknyttet det CVR men når du ikke er momsreg så er konsekvensen ved evt ikke at have det, nok til at overse - i alle fald som lov/kontrol er idag. Det kan jo også være du kan få banken til at knytte det ny CVR til en eksisterende personlig konto. Du skal regne med det kan ha indflydelse på dagpenge ret evt

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)