Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Amino debat mættet?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen form for algoritme i opslagene på Amino debat? Bliver nogle indlæg for-fordelt på anden måde end rækkefølge?

Jeg har med mellemrum været væk fra Amino i længere perioder, og nu hvor jeg er her igen, lægger jeg mærke til, at der enten er meget lidt eller ingen respons på de indlæg der bliver skrevet. 

Bevars, det kunne da bare være, at jeg poster indlæg fyldt med fordrukken sludder som ingen gider ulejlige sig med at svare. Eller er "markedet" på Amino mættet? 

Førhen mener jeg, at der var meget mere dynamik og respons på det der blev skrevet. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En del er sikkert erstattet af facebook men du kan jo let se antal svar ude til venstre for hvert indlæg - visse indlæg har mange svar, andre få - nogen fylder mange sider andre ender i 0

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Enig med John.

Det er Facebook grupper som "Ungiværk" etc. der har taget al trafik fra Amino. Amino er herefter blevet meget stille hvad angår debat, da man får svar hurtigere og notifikationer på svar nemmere @ FB.

Mvh.

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det giver naturligvis mening. Jeg synes nu det trods alt er ærgerligt, selvom jeg kan finde den dynamik og respons jeg savner ved at klikke mig over på Facebook.

Cookie - John Hannover:

En del er sikkert erstattet af facebook men du kan jo let se antal svar ude til venstre for hvert indlæg - visse indlæg har mange svar, andre få - nogen fylder mange sider andre ender i 0

Tilmeldt 8. Apr 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg er helt ny på Amino og håber da ikke al trafik er flyttet til facebook... jeg vil helst ikke synliggøre " hvem jeg er" når jeg pt er ved at undersøge om min ide holder vand eller ej - det kan jeg her, men ikke på facebook hvor folk kan se min profil og jeg sikkert vil " møde" folk jeg kender eller kan man gøre det anonymt????
Nu må jeg se om nogle svarer på mit indlæg omkring opstart af virksomhed, ellers må jeg spørge på facebook☺👍
Mange hilsner
Fru Nissen

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig, her er godt nok blevet stille :)

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu er det jo også ferietid, så alt er lidt stille.

Men det er rigtig at der ikke altid er så meget dynamik og unik respons.

Står der John Hannover, kan du være sikker på at få svar på det du spørger om i en pæn og ordentlig tone. Andre skriver det samme hver gang. Send mig en PB, skriver de, og det er jo ikke så godt for en debat. :-)

Mange af de andre gengangere skriver også standardsvar på det der skrives. Brug mit internetværktøj til at... osv. og andre firmaer kan løse det hele med deres forretning. Alt i god orden og sikkert i en god mening, men...

Der er desværre længere mellem de seriøse hjælpere, som lægger gode tanker og kræfter i et svar, uden at vi lige skal forbi deres firmahjemmeside. Nogle gange tror jeg John er den eneste tilbage, men som sagt er der ferie, så mon ikke de andre kommer tilbage efter ferien.

Facebook er jo nok også sjovere på en ferie end Amino.

God sommer 

// Lars :-)

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig Lars, men synes nu også der er stille udenfor sommerferie perioderne. Ærgerligt, for det er jo ellers ret hyggeligt :)

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 4. Jun 17
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino var rigtig aktiv engang.
Jeg tror grunden til Amino næsten er død er fordi Martin Torgbog bruger tiden på andre pengegivende projekterne.

Før havde han folk til skrive blok, lave video og inviterede kendt iværksættere osv

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke iværksætter, endnu, men følger interesseret med og bidrager hvis jeg kan. Jeg er i den øverste halvdel hvad alder angår, men her er jeg ikke den eneste der tror det ikke er for sent :) 

Jeg syntes der er rigtig mange gode kompetencer samlet her. Håber folk vil blive ved at byde ind men selvfølgelig kun hvis de har noget at bidrage med.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)