Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mulighed for at købe flere varer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 52
Fra  PureStyle Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

På min webshop www.purestyle.dk mangler jeg, at det er muligt at handle videre efter man har lagt en vare i indkøbskurven. Jeg ønsker et "jeg vil gerne shoppe videre" eller en tilsvarende formulering. Siden er i Wordpress, WooCommerce. 

Er der nogen, der kan hjælpe. Jeg kan ikke lige gennemskue, om der er brug for flere oplysninger for at guide mig. 

På forhånd tak!!!

Birgitte Skov Iversen

PureStyle - Eksklusivt badeværelsestilbehør og lækre tekstiler.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit site fungerer helt som det skal.

Du kan jo bare klikke dig hen på varerne igen, jeg er lige ved at sige det virker bedre end jeg er vant til fordi mange kun viser kurven i en ny fane, men din kurv vises jo blot på samme måde som varerne så du aldrig surfer helt væk.

Det skal du ikke være ked af, ellers bruger folk jo bare browserens tilbageknap for at komme til samme sted i shoppen som de forlod. Men de vil jo ikke tilbage til samme vare efter de har lagt den i kurven. Derfor vil de søge via dine overskrifter/rulletekster.

Mvh

Fra Nyborg
Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 52
Fra  PureStyle Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret, og dejligt at få lidt ros !! Måske skal jeg bare slå mig til tåls med, at det er sådan det fungerer på mit site. Det vigtigste er, at det ikke afholder nogen fra at købe flere varer, og det vurderer jeg, at det ikke gør. 

Hilsen

Birgitte

PureStyle - Eksklusivt badeværelsestilbehør og lækre tekstiler.

Fra Assens
Tilmeldt 17. Mar 17
Indlæg ialt: 47
Fra  Dansk Højtryk A/S Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er helt enig med Mr. A. Det der ville jeg også sige er et af mine yndlingsmetoder, for tilføjelse af produkter på en webshop. Det er lidt underligt at se én beklage sig over det, men jeg ved jo hvor vigtig en webshop kan blive for den der er ansvarlig for den. Og for firmaet selv selvfølgelig. :)

Godt arbejde :)

IT-ansvarlig hos Dansk Højtryk A/S. Vi sælger professionelle højtryksrensere på vores nye webshop www.danskhojtryk.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)