Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler hos Nets/Teller

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har brug for lidt råd ang. nets/teller og Clearhaus. Jeg har skiftet fra Nets/teller til Clearhaus, og for at få de enkelte, sidste betalinger igennem, har jeg først nu bedt om at opsige mit abonnement hos Nets. Jeg bliver mødt at en venlig dame, der fortæller mig at jeg IKKE må have to udbydere igang samtidig. Kan ikke finde det på skrift nogle steder. Er der nogle der kender reglerne omkring dette? 

Derudover har hun tilbudt mig en billigere md. udgift, som jeg vil tage imod, da jeg alligevel har 6 md. opsigelse. Der vil da så ikke være nogle juridiske forhindringer i at jeg efterfølgende opsiger mit abonnement, vel?

Jeg er meget i tvivl, da jeg ikke ønsker at få en bøde, som damen sagde jeg kunne. Må de godt det??

Hjælp en udenforstående, der bare vil gøre det rigtige.

Vh Veise

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

det kan man da uden problemer have, jeg havde da både NETS til Dankort og Clearhaus til visa / mastercard på sammentid før.

nu har jeg så en komplet løsning fra NETS/Teller da jeg har en fysisk butik med Terminal og webshop løsning da det er nemmere at administrer for mit vedkommen, dog skal det jo så siges ved abn. hos NETS/Teller skal man jo så betale et beløb.

hvor clearhaus ikke opkræver dette men dog holder et reservation af et beløb tilbage som så kommer efter 3 måneder først 

Det handler måske om de gerne vil have dig som helheds kunde.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Nets/Teller til forbrugsforeningen.

Clearhaus til alt andet. Mobile Pay, Mastercard, Dankort osv,

Det er hos E-Pay (hvis det er der du er) at de sætter din konto op. Det med bøden tror jeg ikke på. Spørg hos E-Pay.

Clearhaus er også meget venlige hvis du har spørgsmål. De svarer med det samme og følger op på alt.

// Lars

Tilmeldt 6. Nov 12
Indlæg ialt: 10
Fra  QuickPay Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Veise:
Jeg bliver mødt at en venlig dame, der fortæller mig at jeg IKKE må have to udbydere igang samtidig. Kan ikke finde det på skrift nogle steder. Er der nogle der kender reglerne omkring dette? 

Formentlig har den venlige dame misforstået situationen og antaget, at transaktioner hos Clearhaus bliver kørt i gennem Nets' platform. En lang række indløsere har nemlig mulighed for at køre i gennem Nets' platform, og det er korrekt, at man f.eks. ikke kan have aftale om indløsning af Mastercard hos to indløsere, hvor de begge benytter Nets. Clearhaus kører transaktioner via deres egen platform, og er derfor ikke begrænset af dette.

I princippet kan du f.eks. have aftaler med både Teller og Clearhaus - og sætte din gateway op til at bruge den ene aftale som "failover", såfremt den anden skulle opleve driftsproblemer. Det er faktisk noget, som jeg tænker kunne være værdifuldt for flere - omend ikke andet, så i al fald overvejelsen omkring, i hvor høj grad man er følsom overfor driftsproblemer hos eksterne leverandører i checkout-flowet.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)