Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget er i forsikret for?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Dec 16
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. Mit spørgsmål lyder på, hvor meget er i ansvars forsikret for? Mit forsikringsselskab har lavet et tilbud til mig hvor jeg bla. er ansvars forsikret for 10 Millioner. Jeg skal godt nok sandblæse, men kun lavtryksblæsning og på mindre ting og sager, og regner ikke med at gøre skade på mine omgivelser for 10 millioner. Tænker at det måske er skudt en smule over målet men er det normalt eller...?  Har i selv kunne vælge summen til forsikringen? 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik forskellige "intervaller" og valgte 5 mio. Jeg producerer ikke, men fohandler og som mægĺeren "for at være foran, hvis der går Amerika i det". Og min tillid til det danske retssystem kan stå på kanten af et frimærke (Den mellem for og bagside) Den koster 864,00 Om året

Tilmeldt 20. Dec 16
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, tak for oplysningen. Vil høre mit forsikringsselskab om hvilke nievuer de ellers har at byde på.

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit ansvar kan vel højst ligge i at du efter sandblæsning sprøjtemaler i en forkert farve, som du så må male om.

Hvide genstande du sandblæser højst når en værdi på 1 mill., skal ansvarsforsikringen højst være åpå det dobbelte.

10 mill kr. som dækningssum lyder helt urimeligt i din branche.

mvh

Jørgen

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen

Bruger man elektriske eller benzindrevet udstyr er der jo altid en fare for at der kan opstå en brand -  Det burde da være almen viden.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)