Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man blive for seriøs til animeret video?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er blevet lun på tanken om at få lavet en animeret video, så det blive lettere at forstå og kommunikere vores forretningskoncept til Documendo.

Jeg er dog blevet i tvivl om hvorvidt målgruppen vil bryde sig om en animeret video. Vores målgruppe er primært advokater, revisorer og stat. I virkeligheden alle der arbejder med en række standard dokumenter eller blanketter.

Er der nogle erfaringer omkring det, eller skal en video måske hellere indeholde en demo af produktet med en voiceover?

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville klart sige at de klassiske animationsvideoer som mange herinde tilbyder med tegnefilmsfigurer og cirkusmusik nok ikke ville passe så godt ind i dit tilfælde. Spektrummet af animationsvideoer er dog meget bredere og de kan laves så de fremstår meget seriøse. Jeg er selv nu begyndt at animere videoer i 3D som åbner op for en helt ny verden. Disse videoer kan fremvise produkter i photorealistiske renderinger og har selv brugt dette til at fremvise 3d visuelle gennemgange af apps og hardware produkter som er blevet taget godt imod. 

Smid mig endelig en mail på Sebastianbeen@icloud.com med noget info, så er jeg sikker på jeg kan hjælpe dig med at få lavet en seriøs video, eller hverfald guide dig imod den rette video identitet for at dit forretningskoncept kan fremstå seriøst og professionelt. 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Vi laver animationsvideoer til daglig og jeg får tit dette spg. 

Jeg mener, at til din målgruppe vil en whiteboard video med en meget simpel streg eller en infografik video være det bedste. 

Hvis man skal over i noget animeret video med figurer, så skal stregen være meget stram og ikke for barnlig. Dette kan godt lade sig gøre. Vi har lavet rigtig mange videoer de sidste 4 år og du kan se et bredt udvalg af dem her:  http://animation.mu/portfolio-animationvideoer/ det kan være der er en stil der falder i din smag her. 

Knæk og bræk med det :)

Mvh.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

nu var jeg lige hurtigt inde på din hjemmeside og kigge og så dette område nederst på siden:

Dette indikerer meget godt den streg/stil jeg hentyder til. :)

Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.

@Sebastian, Har du nogle referencer på de 3D videoer du snakker om?

@Kristian, kan godt se hvad du mener med whiteboard teknikken, den kunne være interessant. Du snakker også om en animeret video med en stram streg, kan du pege på et par af dem i har lavet der falder ind under den kategori? I har nemlig rigtig mange referencer ; )

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)