Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har en hjemmeside www.emscan.dk, hvor jeg tilbyder it support til virksomheder og private.

Ligeledes sælge jeg centraladministreret antivirus løsning.

Der er mange inde og kigge men ingen køber. Gider I aminoer at kigge forbi og lade mig høre jeres kloge ord om, hvad I syntes. I behøver ikke ikke, at syntes om mit produkt men kan I noget jeg kunne ændre ved min hjemmeside.

Alle indput modtages med glæde.

På forhånd tak!

Mvh

Kuno Nielsen

EM Scan

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kuno 

I grove træk er dit site overskueligt - samt har en fin opbygning. Jeg synes dog især dine undersider mangler et touch. Det er her du skal sælge dine produkter/ydelser, derved skal indholdet stå strømlinet og lækkert, hvilket jeg ikke synes et tilfældet. 

Dit logo virker desværre har kantet, og står ikke specielt skarpt i topbaren. Mit råd vil være at arbejde med indtrykket, samt opsætningen af dit content. :-) 

Tag endelige fat i mig på simon@erhvervshjemmesider.dk hvis du ønsker yderligere sparring. 

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er ikke det nyeste design den skal stå lidt feder så det ikke minder om en fake forhandler 

du skal havde det sat mere op som det var produkter

Designet skal rettes så der hellere ikke er hvide kanter omkring

jeg kan sætte en fed side om til og grafiske opgaver

Hjemmesider fra 3000 kr.

Logo og grafiskehandlinger 300 kr.

/Mathias

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 100
Fra  Quardon Media Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Det første jeg tænker når jeg kommer ind er:
Sikke dog et pixeleret og lidt uprofessionelt logo - dernæst, kedelig og outdated hjemmeside. (jeg er selv grafiker og webdesigner, så måske også det der spiller ind her)

Jeg ville mene den skal have en generel overhaling grafisk.
Der er en del tekst der bare bliver smeltet sammen grundet mangel på whitespace imellem afsnit. Derudover vil jeg også hyre en tekstforfatter.

Jeg ville lave forsiden mere catchy og lave en bedre CTA (call-to-action) - hvad vil du have folk til?
Jeg klikker ikke på "læs mere" knappen da den er alt for utydelig - derudover linker den til priser som egentligt ikke uddyber mere hvad i kan.
Fortæl brugeren hvorfor det er genialt at hyre jer, hvilken værdi giver i?

Dine priser kan du også sagtens opsætte mere overskueligt så kunden nemt og hurtigt får et overblik over HVAD man får, og hvad det koster.

Og så til sidst: Få lidt flere spiselige billeder ind - få evt. lavet en lille video der forklarer jeres produkt/produkter :-)

Go' vind!
- Sabine

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg husker, skal du også oplyse prisen til private inklusive moms. ;-)

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)