Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv feedback ny hjemmeside søges:-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Ørsted
Tilmeldt 29. Nov 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Jeg savner lidt respons på min hjemmeside Coach In

Jeg vil gerne have nogle friske øjne på hele pakken feks.:

- Layout, er det for gråt i gråt eller  

- Giver indholdet mening eller står der for meget af det samme, for utydeligt eller noget helt andet.

- Brug af grafik, for meget eller for lidt.

- Får du lyst til at læse lidt videre eller bliver du træt i øjnene eller hjernen af frontpage og lukker igen.

- For lidt eller for meget tekst.

Alt feedback tages i mod med kyshånd :-) de 5 bedste feedbacks vil blive belønnet med et gratis opstartsmøde, hvor du får muligheden for en uforpligtende snak om lige netop din problemstilling.

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

3/10.

Designet er ikke noget at skrive hjem om, du viser ikke dine priser, og dit telefonnummer bør være klikbart og nemmere at finde.

På positiv-siden tæller, at din CTA med "book online" er fint placeret.

Fra Ørsted
Tilmeldt 29. Nov 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Det var sgu da et fantastisk ærligt svar :-) 

Priser viser jeg under praktisk information, er godt nok gemt lidt væk - lidt forputtet måske.

Skal lige sige det faktisk er første gang jeg render på en hjemmeside, hvor tlf nr er klikbart. Sgu åbenbart ikke helt opdateret på mulighederne i hjemmeside snedkeri.

så "ikke noget at skrive om" er straks mere interessant. Måske du vil specificere lidt her? Har selv nogle ideer til hvad du mener..

Og nej, skabelon snedkeri bliver langt fra altid nogen særlig stor succes, men det var sgu mine muligheder for nu, herfra vil jeg ændre/tilrette/tilsnitte osvosv

Big Smile

Johnny

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny, 

Jeg skulle bruge for mange sekunder(!) til at finde ud af, hvad du rent faktisk laver.

Jeg synes ikke, at dit hero-billede (det med træet) er relevant ift. hvilken service, du tilbyder. Dette bør du skifte og evt. sæt en headline på, hvor du på 2 korte linjer beskriver, hvad du laver. 

"Udfordring - Bevægelse - Udvikling" bør stå på én linje og ikke gå ned på to linjer. 

I din footer bør du fjerne "Genesis Framework • WordPress • Log in" og i stedet indsætte trust-skabende elementer: Social media icons, kontaktoplysninger, adresse, CVR mm. 

Det er godt, at du anvender billeder af dig selv. Det skaber troværdighed og det bør du fokusere noget mere på. 

Hjemmesiden er meget(!) teksttung. Hvis du vil kommunikere dit budskab ud klart og tydeligt, så overvej at lave en video. 

Jeg ville fokusere mere på din "book en tid online"-knap, som konstant bør være i din menu. 


Overordnet set er der meget tekst og hjemmesiden er meget standard-ish. Jeg savner noget unikt (logo, grafiske elementer mm). Gør siden lidt mere personlig - se om du ikke kan få nogle kundeudtalelser eller blot fremvise nogle resultater.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny

Fed side og samtidig flot og indbydende. Tekst er godt balanceret og generelt er jeg helt tryg ved din side.

Udfordring - Bevægelse - Udvikling

Tja... skal måske stå på en linie, men det er jo ikke den store ting. Dit telefonnummer fandt jeg hurtigt og bestillingsknappen sidder jo lige foran brillerne.

Måske er det bare min PC der er mere positiv idag, men jeg synes din side er fin.

// Lars

Fra Assens
Tilmeldt 17. Mar 17
Indlæg ialt: 47
Fra  Dansk Højtryk A/S Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, skide flot side, med et dejligt simpelt men behagelig struktur.


Jeg har dog nogle negative ting, som nok mest er lidt ekstra arbejde:
- Jeg skulle bruge lidt for meget tid for prisen, så snart jeg vidste at den er på informationsiden, så giver det jo selvfølgelig sig selv, men jeg ville gerne have den at se lidt tidligere.

- Jeg ville personligt gerne have lidt flere billeder på de lange (Men gode) tekstsider. Det kan godt være det bare er mig, men det hjælper lidt med at lade teksten ånde i min mening.

- Dine titler er noget af de vigtigste redskaber du har, for at give de andre coach-hjemmesider baghjul på Google. Så vil du f.eks. ranke på: "Coach In - Din vej til positiv forandringer"? Er det hvad dine potentielle kunder leder efter? Din h1- og h2 titler er også super vigtige. Men på din forside er din h1 brugt til "Velkommen". Det er jo en klassisk fejl. Vil du da gerne kæmpe om google's førsteplads når folk søger "Velkommen"? :)

- Og ja, selvfølgelig, gør alle dine email-links og telefon-links klikbare :)

Udover de detaljer, så syntes jeg det er en rigtig flot side, og super godt skrevet. Helt klart én af de pæneste coach hjemmesider jeg har set (Hvis ikke den pæneste).

IT-ansvarlig hos Dansk Højtryk A/S. Vi sælger professionelle højtryksrensere på vores nye webshop www.danskhojtryk.dk

Fra Ørsted
Tilmeldt 29. Nov 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback:-)

Ved jeg mangler lidt i forhold til at gøre noget ved det "tekst tunge" lidt kedelige indhold. Grubler lidt over små video snaser - en blog - mere grafik osv.

Har måske også en ide om at indholdet er for generelt, hvad er det du kan bruge mig til!. Er nok ikke tydelig nok, er lidt et offer for alle de clicher man kan opstøve overfor coaching/terapi området.

Og hvem henvender jeg mig egentligt til? er jeg faktisk ikke sikker på.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)