Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger app-udvikler

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er to iværksættere, som nu er nået så langt med forretningsplan mm. at vi nu står og mangler en app-udvikler. Send os en mail med dine kompetencer og lad os drøfte hvad vi kan gøre for hinanden. 

Mvh,

Marie og Frederik

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marie og Frederik

Fedt at høre, at I har styr på flere ting end mange andre app-søgere har - cool! Smile

Jeg tror umiddelbart, at jeg befinder mig - eller i hvert fald befandt mig - i samme båd som jer. Markedsføring, salg, idé og forretningsudvikling er der, hvor jeg har det godt og føler, jeg kan bidrage - men på udviklingsfronten? Tsk. Lad mig blot sige, at det eneste stykke kode, jeg kender er div (og så noget med nogle < > / ( { ). Men jeg er ikke længere "nede" på udviklingsfronten; dygtige udviklere er nemlig "med" mig nu, og jeg vil gerne fortælle jeg lidt om, hvordan jeg fandt de kompetencer, jeg manglede - måske I kan blive inspireret. 
1. Kom så meget i gang som muligt
De udviklere, jeg kender, fortæller, at rigtig mange henvendelser er useriøse og fra folk, der kun har en "god idé." Sidder man som udvikler, kan I nok forstå, at der ikke er meget værdi i at gå igang med et større udviklingsprojekt, blot fordi en anden synes ideen er god. Derfor vil det være fordelagtigt for jer at komme lidt i gang inden, I søger en udvikler; eller i hvert fald imens. Begynd at snak med kunder, så I kan fortælle en potentiel udvikler, at flere kunder allerede har vist interesse. I kan undersøge markedet, så I også kan fortælle, at der er interesse fra brugerne. Jeg er personligt ikke den store "planlægger," men det er nok snarere en svaghed.... her kan I overveje at tilrettelægge mockups, skaffe grafisk materiale eller andet. 
2. "Du skal bare liiiige udvikle dette"
En mentalitet, man skal passe på med. Det er en UTROLIG kompleks opgave at udvikle systemer, hvorfor de færreste vil gøre det i en ikke-påbegyndt koncept for mindre end 50%. App-udvikleren kan - med alt respekt - formentlig bidrage med det mest i starten. Sådan er det. Ingen app, intet. Der kan være nok så mange markedsførings- og salgskompetencer i virksomheden, men er appen ikke i tip-top, så er det næsten umuligt (selvfølgelig er markedsføring og salg også vigtigt... meget vigtigt, but you get the point). 
3. Fangende opslag
Når I skal have en ekstra mand eller dame med ombord, så skal I sælge jer selv, jeres idé. Og her er den tekst, I har skrevet på få linjer, ikke specielt fangende. Prøv at sæt jer ind i hovedet på en app-udvikler; ville I blive greebet af sådan en tekst, I har skrevet? ***Ikke engang en mail eller et telefonnummer er skrevet, ej heller en beskrivelse af ideen, eller hvad I kan bidrage med. Gi´ den gerne gas i indlægget og slå lidt ud med armene - så gør I jer bemærket og tiltrækker opmærksomed => I når ud til den app-udvikler, der skal hjælpe jer mod milliarderne. 
4. Video?
En video er meget mere fangende, og det giver en app-udvikler muligheden for at lære jer at kende. Tænd for en iPhone og fortæl lidt om jer selv, jeres idé og jeres kompetencer. I skal tænde en anden person, og det kræver et stykke arbejde; arbejd med formuleringerne og kanalen samt materialet. 
Held og lykke i søgningen. Cool
Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er i dag en så stor efterspørgsel på udviklere at der nok skal lidt mere til før at i finder den rigtige. Gode programmøre går ofte ikke ind i et projekt fordi de gerne vil tjene penge, dem har de rig mulighed for at tjene. De går ind i et projekt fordi de synes det er interessant og de synes det er fedt. Det ville derfor klart være bedre hvis i fortalte lidt om jeres ide i jeres opslag. Bare en sætning eller to så man kan få en fornemmelse af om man synes det er interessant. Så har i dermed større chance for at finde den helt perfekte udvikler. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)