Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idéer/hjælp til Google Adworks

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Apr 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Min partner og jeg, vi har for nylig startet en webshop på hobby niveau.

Vi mangler en del trafik på siden. Jeg har læst mig til at det dels kan afhjælpes med SEO. Den del er vi ved at forsøge at kigge lidt ind i.

Mit indlæg her, er mere i forhold til, hvordan vi evt kan skrue en fornuftig google adworks kampagne sammen??

Det skal dog lige siges, at vi på ingen måde har forstand på, hvordan det foregår.

Håber at kunne få et par gode råd.

På forhånd tak.

Ha' en god dag.

Fra Assens
Tilmeldt 17. Mar 17
Indlæg ialt: 47
Fra  Dansk Højtryk A/S Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, hvis det kun er på nybegynder niveau, så kunne I jo måske skrive jer op til noget adwords kursus? Så kunne I lære det stille og roligt sammen. Resultaterne bliver selvfølgelig bedre hvis I får et firma der lever og ånder adwords til at lave det for jer, men hvis det bare er til noget hobby..

Adwords koster jo for selve annoncerne, og statistik er så mega vigtigt for en god Adwords kampagne, for at se at de penge du bruger, dem får du altså også igen.

Jeg ville sige at adwords er rigtig vigtigt at have ordenlig statistik på, sådan at pengene ikke bliver spildt. Prøv og se om I kan finde et billigere firma, som kan lave jeres adwords og vær sikker på at de kan give jer en seddel med de penge i har brugt og tjent sort på hvidt. Der findes jo selvfølgelig nogle dumme firmaer derude, selvom jeg ikke har så stor erfaring med snydefirmaer.

IT-ansvarlig hos Dansk Højtryk A/S. Vi sælger professionelle højtryksrensere på vores nye webshop www.danskhojtryk.dk

Tilmeldt 8. Apr 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne være jeg lige skulle nævne det drejer sig om Createyourown.dk :-)

Fra København
Tilmeldt 21. Nov 16
Indlæg ialt: 66
Fra  Consulting Eleven Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Knalmar,

Det første jeg ville gøre hvis jeg var jer er at spørge: Hvordan bruger vi vores tid bedst?

Vil I selv lave alt AdWords/Facebook/SEO/regnskab/indkøb osv. osv. Eller er det i virkeligheden bedre, at få andre som laver det hver dag, til at lave de ting, så I kan fokusere på det der skaber mest værdi for jeres virksomhed?

Hvis I bestemmer jer for at få andre til at gøre det for jer, så er det bare om at finde nogen/én som I kan lave et godt partnerskab med.

Hvis I bestemmer jeg for at gøre det selv, ja så er det bare i gang med at lære, og i tilfældet af AdWords (og også andre platforme og områder) bruge en hulens masse tid på at dygtiggøre jer. For at lave virkelig gode AdWords kampagner kræver det viden, og vedvarende arbejde. Hvis ikke du har og gør dette, så er det penge ud af vinduet.

Hvis vi "bare" sætter AdWords op, og IKKE følger op, men i stedet bare lader stå til, så får vi lige nøjagtigt INTET ud af det :-) AdWords kræver, at der hele tiden bliver optimeret og tweeket. Fordi markedet er jo dynamisk; kunderne ændrer søgevaner hele tiden, og derfor skal vores annoncer, søgeord osv. jo følge med. 

Håber mit svar hjælper, og sig endelig til hvis du har yderligere spørgsmål.

Med venlig hilsen,

Jacob

www.consultingeleven.com

 

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale jer at købe Adwords bogen: http://www.webanalytiker.dk/boeger/adwords-for-webshops/ af 2 årsager:

1: I lærer noget om Google Adwords og finder ud af om det er noget for dig at gå i krig med

2: Hvis det bliver for stor en mundfuld at gå i krig med det selv, så er i bedre klædt på til at finde et godt Adwords bureau til at hjælpe dig efterfølgende.

Har i overvejet Facebook annoncering som alternativ? Jeg kan anbefale Halfdan Timm's bog: https://fbannoncering.dk/. Det skulle eftersigende kunne give både bedre og billigere trafik (end Adwords), hvis det gøres rigtigt og smart.

Optimalt så gør i begge dele, hvis det kan betale sig, men man skal jo starte et sted. Smile 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil først og fremmest sige, at jeg er booket fra top til tå. Min kalender er fuld. Derfor vil jeg heller ikke prøve at sælge dig en "Google AdWords" ydelse.

Mit forslag til dig er at du ringer ind til Google og fortæller om din virksomhed. Så giver de dig 600 DKK gratis + gratis opsætning. Det er helt sikkert en fin start for jer!

Ellers kommer det meget an på branchen man handler i ift. besøgende. Book en "bliv ringet op" på min hjemmeside, så kan jeg lige komme med et kvalificerede forslag.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 8. Apr 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for dit svar, jacob. 

Jeg vil helt sikkert sætte mig ned og finde id ad hvad der vil give mest værdi på den lange bane. Har ingen erfaring på området, men synes bestemt det er interessant :-)

Fra København
Tilmeldt 21. Nov 16
Indlæg ialt: 66
Fra  Consulting Eleven Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Velbekomme Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)