Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jul 14
Indlæg ialt: 24
Fra  Events4All Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er næsten færdig med min hjemmeside 

www.events4all.dk

Har i den forbindelse en masse spørgsmål til hjemmesiden som den står.

Nogle der har ideer til forbedringer?

Er der noget lovmæssigt ved den som ikke er lovligt? 

Hvordan får jeg den mere synligt frem på google?

Rigtig mange hilsner, Ian Nielsen

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal huske at lave siden færdig før du begynder på SEO. Der mangler et billede nederst og der er en menu uden indhold. Det vil være en fordel med priser (går ikke ud fra noget er gratis idag...) 

Hvad kan man betale med og er i et firma, eller søger i kammerater. (Kan jeg nok selv svare på)

Kort sagt, mangler der MEGET tekst. Hvis folk ringer og spørger i stedet for bare at bestille en event, så ved du at i ikke har skrevet nok om emnet.

Der skal være 300 ord på en side, men 1500 ord er meget bedre for at søgemaskinerne tror på jer. Søgeord øverst og lav en tekst der er god at læse for kunden, og ikke bare hvad du tror søgemaskinen vil have. Synonymer på søgeordet og forklaringer er noget af det der gør teksten interessant. 

Hvis nu der var bjergbestigning, ville det være relevant med en masse information. Hvornår, hvor, hvor mange, hvad skal medbringes, skal man være helt rask, hvad med madallergi, hvornår kommer jeg hjem, er det farligt, og man kunne blive ved, og pludselig er der en masse tekst.

Det er måske surt at lave så mange og lange tekster, men det skal trods alt kun gøres en gang på hver side.

Det tekniske SEO må så komme senere.

Du spørger om siden er lovlig. Det er den da nok... med mindre du opfordrer til at begå kriminalitet, og det er der vist ikke noget af her.

Giv siden lidt kærlig omsorg, så kommer den efterhånden op i søgeresultaterne. Alternativt kan du få en prof til at hjælpe dig med siden.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Jeg synes desværre at din hjemmesiden fremstår meget upersonlig. Jeg kan ikke rigtigt få et ordenligt indtryk hvem Event4all.dk er? Har I intet logo som kendetegner jer, en designprofil mv? 

Kan se at jeres hjemmeside er bygget i et gratis WordPress - tema. Dette begrænser jer selvfølgelig også en smule :-) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Jan 17
Indlæg ialt: 20
Fra  TPMarketing Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Som der tidligere er nævnt, bør du lave din side helt færdig, før du begynder at sætte for stort et fokus på søgemaskine optimer. Det er dog altid en god idé, at have søgemaskineoptimering i baghovedet, under udviklingen af hjemmesiden. 

Jeg synes din side virke lidt kedelig og den kunne godt træne til noget mere farve. Der mangler fokus på CTA og der bør integreres en kontaktformular på alle sider.

Derudover bør du indsætte jeres navn, på billederne i toppen af siden. 

Denne side giver en: 404-meddelse http://events4all.dk/vilkaar-og-betingelser/

Du mangler at oplyse brugeren om at din side benytter cookies

Du bør også kigge på at hastighedsoptimere af side, når du er færdig med den - se hvad du bør kigge på her: https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?hl=da&url=http%3A%2F%2Fevents4all.dk%2F&tab=desktop

Jeg har lavet en rapport til dig, med ting du bør optimere - den kan du kigge igennem ved lejlighed. 

1411.events4all.pdf

Mvh

Simon Jakobsen

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jul 14
Indlæg ialt: 24
Fra  Events4All Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for den flotte analyse.

Hvad ville det koste at benytte jer til at få udbedret de ting du skriver mangler i analysen?

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jul 14
Indlæg ialt: 24
Fra  Events4All Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for et ærligt svar som kan bruges til noget.

Jeg ville bestemt tage fat i de ting du beskriver og gå i gang med at ændre/udbedre nogle af tingene.

Mange hilsner, Ian Nielsen

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jul 14
Indlæg ialt: 24
Fra  Events4All Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Tak for dit ærlige svar. Præcis den type af råd og ideer jeg søgte.

Uden kritik og fokus på mange af de fejl som du nævner, er der ingen udvikling. Så sætter stor pris på din hjælp.

Jeg ville helt sikkert i den nærmeste tid gå i gang med at ændre på de ting du beskriver, således at siden kommer til at spille.

Ønsker dig en fantastisk dag, og endnu engang tak for hjælpen.

Fra Assens
Tilmeldt 17. Mar 17
Indlæg ialt: 47
Fra  Dansk Højtryk A/S Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke gå i megen detalje, for det er der folk der allerede har gjort, dog ville jeg nævne nogle ting, som jeg ikke lige havde set ved de andre kommentarer.

Hvorfor er din forside-s titel: "Velkommen til events4all - events4all"? En titel er noget af det stærkeste du kan gøre for at give en side god SEO. (Udover at skrive 1500 ord, som selvfølgelig er rigtig smart), så hvorfor prøver du at rankere på ordet "velkommen"? Brug denne plads til at ramme de søgeord du gerne vil findes på. :)

Og den anden ting er: Hvorfor laver du en hjemmeside? Hvorfor går dine besøgende kunder ind på din hjemmeside? 
Fordi de er interesseret i at komme afsted på et event, så sørg for at de vælger dig. Vær spændende. Ved dit emne må det da være let at finde idéer til videoer og billeder. :)

IT-ansvarlig hos Dansk Højtryk A/S. Vi sælger professionelle højtryksrensere på vores nye webshop www.danskhojtryk.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)