Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online marketing af eksklusive produkter

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Skjern
Tilmeldt 27. Sep 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens. 

Jeg er ved at starte en webshop op med salg af high-end produkter. Pt. har vi en anden virksomhed, som sælger B2B, hvilket giver os mulighed for, at sælge til de nuværende virksomheder med vores nye produkt. Nu vil vi imidlertidig gerne udvide til B2C markedet med disse produkter.

Dette er lidt et nyt marked for os, da vi altid har solgt B2B. 

Vi vil gerne skabe noget eksklusivitet for disse produkter, hvilket betyder, at markedsføringen skal gøres på den helt rigtig måde.

Jeg spørger jer derfor til råds, omkring hvordan I har erfaret at markedsføring af high-end produkter har virket bedst for jer?? 

Herudover ville jeg også gerne høre om folk har brugt nogle virksomheder før til at lave en eksklusiv webshop, som man kan sige god for, og derfor noget, som vi også godt kunne anvende.


På forhånd tak.

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarke,

At produkterne er eksklusive ændrer ikke som sådan din strategi - du skal have fat i nyhedsbrev, Facebook ads og retargeting.

Du kan booke mig gratis i 20 minutter på http://bankunderbordet.dk/sparring/, hvis du vil have en uddybning af ovenstående.

P.S. Smid mig en privatbesked, hvis du vil se referencer på eksklusive webshops.

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Jan 17
Indlæg ialt: 20
Fra  TPMarketing Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarke.

Strategien der skal bruge er den samme, uanset om dit produkt er eksklusivt eller ej - det er blot din målgruppe der varierer. Alt efter hvilke typer af produkter du sælger kan det være mere eller mindre fordelagtigt at bruge Facebook fremfor AdWords og andre annoncerings platforme - igen, det afhænger af dine produkter. 

Så hvis du kan beskrive dit produkt nærmere, så vil jeg meget gerne prøve at være mere behjælpelig. 

Det kan også klar anbefales at kigge på søgemaskine optimering af din kommende webshop

Derudover kan vi, hos TPMarketing, tilbyde at udvikle en professionel webshop til dig - Du kan læse mere her: https://tpmarketing.dk/webshop/

Fra København
Tilmeldt 4. Apr 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Skjern
Tilmeldt 27. Sep 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob. 

Tak for et godt svar. Jeg håbede og forventede også, at ens strategi ville være den samme. 

Jeg har smidt dig en privatbesked for at se referencer på eksklusive webshops

Fra Skjern
Tilmeldt 27. Sep 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon. 

Tak for et godt svar. Jeg håbede og forventede også, at ens strategi ville være den samme. 

Jeg har sendt dig en PB med produkterne, og måske et evt. samarbejde med en webshop. 

Fra Skjern
Tilmeldt 27. Sep 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecillie. 

Mange tak for dit svar. 

Jeg vil ind og kigge på siden. 

God dag. 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Har Bjarke

Et godt udgangspunkt ville sikkert være at få dine produkter ud til en masse kanaler på en gang. Eksempelvis igennem avecdo.com hvor du med ganske få klik kan forbinde din Woocommerce, Prestashop eller Magento 1.x til rigtigt mange kanaler - blandt andet til Pricerunner, Google Shopping, Facebook, Snup.nu, Kelkoo, Miinto (hvis det er tøj) og mange andre.

Du kan se en kanal liste her - og mangler du en kanal siger du bare til :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)