Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af firma eller ej.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Apr 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Min Chef siger han har arbejde til mig for minimum 60,000 eks moms,- om måneden vis jeg skulle have lyst til og starte selvstændig, han skal dog have 30% Vil dette kunne betale sig ? Der er selvfølgelig bil osv og meget mere jeg selv skal stå for. Det er som vinduespudser, har værktøj, det eneste jeg sku bruge til opstart er en bil, der tænker jeg lease, 3000,- pr måned ? Hvad kan også bedst betale sig Fuld guld plade eller eller papegøje, køre ikke så meget privat.

Syntes det stor risiko for ikke så mange penge..?

Hva syntes i

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikk hvor du er i landet, men det er muligt at leje biler uden binding til ca 3000 om måneden..

Så udover de 2000 det ca koster at registrere firma hvis man ikke gør det hele selv.. (og får holding selskab med) så er der jo ikke den vilde risiko. .

60.000 - 30% er 42.000 ...
Kender ikke vinduespudser udgifter og sådan. Men worst case er vel de 12.000 ...I runde tal .. så får du 30.000 før skat.
Det tænker jeg er ikke som vinduespudser ... Men kender slet ikke den normale løn...

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 02:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må kunne lave et budget. Husk, at det er uden moms. Men at basere hele sin forretning på én mands udsagn er måske lidt friskt? Ville du kunne få andre kunder selv? Husk, at du hverken får ferie/feriepenge, pension, frokostordning, barn syg, kurser osv, når du er selvstændig.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)