Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en god tekst-forfatter

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søger en god tekst-forfatter, en som kan skrive en "motiveret ansøgning" der har til formål at skaffe økonomiske midler fra virksomheder - hvis du tænker det er noget du kan finde ud af så skriv gerne.

Ps. Haster

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er nok nødt til at uddybe en smule.

Hvis der er tale om at søge donationer, skal du have en rigtig god sag.

Prøv at forklare situationen - så vil jeg se, om jeg kan guide dig lidt.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

...

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Arbejder du med det privat, i regi af et firma, eller i regi af en velgørende organisation?

Du får væsentligt vanskeligere ved at skaffe donationer, hvis du selv tjener på det.

VH Hans

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en tekstforfatter ikke hjælp til hvordan jeg føre arbejdet ud i livet.

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Arbejder du med det privat, i regi af et firma, eller i regi af en velgørende organisation?

Du får væsentligt vanskeligere ved at skaffe donationer, hvis du selv tjener på det.

VH Hans

Det er firma, og firmaer kan gøre brug af et fradrag på maks 14.000,- dkk på donationer hvis de feks til gengæld får marketing - i form af en annonce eller lign.

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

AllRoundMan:

Jeg søger en tekstforfatter ikke hjælp til hvordan jeg føre arbejdet ud i livet.

Jeg spørger ind til det for at finde ud af, hvilken type tekst, du har brug for.
Der er stor forskel på, om der er tale om en ansøgning fra en velgørende organisation eller et salgsbrev fra en virksomhed.
Det virker på mig som om, der er tale om at sælge synlighed i et projekt - altså svarende til annoncering eller sponsorat, og at din virksomhed (eller den virksomhed, du repræsenterer), tager en bid af kagen. Hvis jeg har forstået det korrekt, har du brug for at få skrevet et salgsbrev, og argumenterne skal så primært gå på, hvad din kunde får ud af at være med - og kun sekundært på CSR

Det kan vi sagtens lave for dig i Tekstspot.
Hvis du skriver noget mere om dit projekt til kontakt@tekstspot.dk, så skal jeg sørge for, at du får et tilbud.
Vi har brug for at kende så mange detaljer om dit projekt som muligt for at vurdere opgaven.
Og vi løser den naturligvis ganske hurtigt.
Venlig hilsen
Hans Stokholm Kjer

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

tak

Fra Ringe
Tilmeldt 11. Feb 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hjælper dig gerne, hvis du ikke allerede har fundet en løsning - send en pb, hvis det har interesse.

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

pb sendt

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)