Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed søges!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Købehavn
Tilmeldt 1. Apr 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Mit navn er Cecilie og jeg læser Entreprenørskab & Design på Københavns Erhvervsakademi.

Jeg søger en virksomhed jeg må skrive mit afsluttende eksamensprojekt om Smile

Min opgave lyder på, at lave en ny identitet af en virksomhed/sted. Det kan bl.a. indebære følgende (afhængig af virksomheden): 

- virksomheds, målgruppe og konkurrent-analyse
- nyt grafisk udtryk fx. logo, visitkort, hjemmeside mm.
- markedsførings og kommunikations-plan
- social medie-strategi

Det eneste jeg vil kræve af dig/jer er, at jeg må høre lidt om:

- din virksomhed
- dine visioner
- historien bag virksomheden
- målgruppen/kunderne


Det vil være en fordel, at du er lokaliseret i Københavnsområdet, så jeg kan møde dig og høre om din virksomhed, men det er ikke så afgørende - mail korrespondance er også fint. Jeg vil ikke kræve meget tid af dig.

Der er ikke så vigtigt hvilken type virksomhed du driver, eller hvor stor den er.

Det du får igen er, et nyt sæt friske øjne der analyser din virksomhed og kommer med ideer og muligheder for at optimere den. Hvis du ønsker det, kan du selvfølgelig få tilsendt den færdig opgave efterfølgende og se om der er noget du vil bruge, men det er selvfølgelig helt op til dig. Jeg er bare glad, hvis jeg må skrive om din virksomhed.


Hvis du kunne være interesseret, så kan du enten sende mig en mail med lidt om din virksomhed eller et link til den - min mail er: ceciliestoltenberg@hotmail.com

Ellers kan du også bare kommentere i denne tråd og oplyse hvordan jeg kan kontakte dig - og skriv meget gerne lidt om din virksomhed.

Jeg ser meget frem til, at høre fra dig. Jeg tror det bliver et rigtig spændende projekt. Smile 

Med venlig hilsen
Cecilie 

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie.

Har du en LinkedIn profil, så kan vi drøfte videre.

Mvh Christian

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 15
Indlæg ialt: 114
Fra  Inca Copenhagen I/S Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie,

Lyder spændende. Jeg har sendt dig en email.

Mvh
Henrik

Fra Købehavn
Tilmeldt 1. Apr 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Christian, 

Tak for din interesse. Jeg har desværre ikke fået opsat min LinkedIn profil helt endnu, men du kan se den her https://www.linkedin.com/in/cecilie-stoltenberg-22bb2311a/ 

Du er velkommen til at sende mig en mail, så jeg kan svare på eventuelle spørgsmål. 

Med venlig hilsen 
Cecilie


Side 1 ud af 1 (4 indlæg)