Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde tøj leverandør

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 17
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg vil gerne starte et tøj webshop, og derfor søger jeg en tøj leverandør et sted Indien eller andre steder. Jeg har selv haft kontakt til nogen i Bangladesh, men jeg ved ikke om man kan stole på dem? Nogen der har noget erfaring med nogen?

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som alle andre er det ikke det nemmest for konkurencen om et tøjfirma

/Mathias

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 02:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Denne form for virksomhed tror jeg vil koste dig penge.

Ikke at du ikke kan tjene dem tilbage, men bare det at finde en pålidelig leverandør vil koste dig tid og penge.

Du vil selv være nød til at besøge fabrikken ved hver levering, og sikkert også under produktionen. (eller have en pålidelig agent i området som varetager dine interesser)

F. eks. er de kemikalier de bruge i tøjet godkendte til det europæiske marked? Holder kvaliteten med de prøver de sende dig første gang, eller er de efter den første levering, gået over til dårligere produkter, som vil være billigere for dem? (men stadig sælger de til til dig med samme pris)

Er det dine egne designs? Eller søger du etableret fabrikanter/designer med deres egne produkter, som bare savner en distributør i DK/EU?

Du skriver at du søger en leverandør, men er det mærkevarer eller bare billige produkter, hvor producenten ikke bruger penge på at mærkets føre det?

Kasakhstan og Bangladesh er gode lande for tøj priser, men kvaliteten kommer and på dine evner til at styrer leveringen.

Er men ikke helt sikker på hvad du søger. Kan du uddybe dig?

Mvh Allan

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)