Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Invistorer søges! Multiur til demente

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er en gruppe på 8 som har udviklet et ur der guider verbalt. Det er ment til den demente som skal guides i ADL. 

Men den kan også bruges til hjerneskadede, hjernerystelse og familier som mangler struktur i deres hverdag. 

Vi vil lave et ur som viser piktogrammer i uret samtidig med den guider via påmindelser som man selv har lagt ind på tablet. 

ps. Der er søgt patent 

Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en nyttigt ur, men jeg tror du er havnet det forkerte sted.

Prøv at klikke på linket "Kapital" i menuen, så får du nok lidt mere respons ; ) Det lyder som om i allerede har et produkt, men har i også omsætning osv. Der skal meget mere information på til for at få investorer ombord.

Alternativt, kan i overveje fx. kickstarter eller anden crowdfunding, da brugerne jo rent faktisk kan få et produkt i hænderne for deres investering så kan det være nemmere at få folk til at poste penge i. Måske kan uret også bruges til folk med OCD til at bryde deres vaner eller måske autister også. I det hele taget beskeder og todos til folk med stress, depression osv. kunne måske også være et bud.  

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bør ikke blive et dyrt ur, da jeg tænker samme funktioner kunne laves i et app til et smartwatch. 

Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan af en eller anden grund ikke skrive til mig. Så du/I må meget gerne lige kontakte mig i besked.

Tilmeldt 12. Apr 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)