Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skaber jeg mere salg uden et stort budget?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Ja avecdo er ihvertfald gratis nu, og i åben beta - og en enkelt kanal vil også altid være gratis :)

Kasper Benjamin Sørensen:

Hej Tom, 

Tak for din besked og dine gode input :) 

Jeg vil helt sikkert se nærmere på denne mulighed og se hvad den kan gøre for min webshop

Mvh Kasper Benjamin

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

link mod siden der er kun et kunne jeg se på dette her seo tool https://majestic.com/reports/site-explorer?folder=&q=kasperbenjamin.com%2F&IndexDataSource=F

som seo haj tror jeg sagtens du kan finde mange muligheder 

onpage det synes jeg er okay https://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering

lidt links tips her https://morningtrain.dk/dansk-linkbuilding-liste/

lidt ekstra tips her http://www.amino.dk/forums/t/278340.aspx#1732346 

jeg synes hele tiden nye ideer forbedre sig og der er altid nye muligheder både sin egen side og komme ud med nye budskaber i medier facebook med mere 

jeg kunne ikke se en nyheds blog på din side med en masse tekst på , det vil jeg mene er en god ide på din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vojens
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Med et produkt som plakater var det måske også en idé at tage ud på kræmmermarkeder og den slags - nogle af dem koster ikke ret meget for en stand, og nogle af dem har RIGTIG mange mennesker igennem på en dag. Det at møde mennesker ansigt til ansigt giver noget andet end det massive reklamebombardement, vi alle er udsat for, når vi bevæger os rundt på nettet. Selv har jeg fx ikke nogen adblocker i min browser - det er ikke nødvendigt, for jeg ser efterhånden ikke reklamerne...

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Fra Odense
Tilmeldt 5. May 14
Indlæg ialt: 12
Fra  KASPERBENJAMIN Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael, 

Tak for dit gode råd, 

Link building er helt sikkert en af de områder hvor min webshop står svagt til. Er ihærdigt igang med at kontakte relevante virksomheder og bloggere som vil skrive om mine produkter. Lige omkring min egen nyhedsblog, så har jeg den under "inspiration" hvor jeg løbende skriver blogindlæg som bliver taget godt imod at folk og af Google :)

Mvh Kasper

Fra Odense
Tilmeldt 5. May 14
Indlæg ialt: 12
Fra  KASPERBENJAMIN Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis, 

Et rigtig godt råd. Det er bestemt også noget jeg gerne vil ud til. Lige omkring det med at komme ud er også noget jeg rigtig gerne vil. Som du selv siger er det lettere at identificere sig med personer man har set. Vil helst udenom kræmmermarkeder og ind på nogle design messer eller lignende tiltag. Vil helst ikke forbindes for meget med kræmmermærker med min designs. No offence mod kræmmermarkeder. 

Har du nogle gode ideer til steder i Odense, hvor man kan komme ud til folk via nogle design messer? 

Mvh Kasper

Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Apr 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Først og fremmest, så er det godt nok nogle fede plakater! :-) 

Hvis jeg var dig, så ville jeg køre nogle flere annoncer. Du har fat i nogle fine organiske opslag, så det skal du bare fortsætte med. Annoncerne skaber meget salg, og som en tidligere har nævnt, så er retargeting samt nyhedsbreve et fremragende sted at starte. 

Jeg vil anbefale dig at køre annoncer på både Facebook og Instagram, da dine produkter er så flotte, at de passer perfekt ind i Instagrams kernebrugere, som har fokus på blandt andet boligindretning.

Du bruger i forvejen en del konkurrencer, men det ligner ikke, at du når vildt langt ud. Enten, så ændre dine konkurrencer, så man skal tagge nogle, eller forsøg at tilskynde til at dele. 

Har du tænkt på at bruge bloggere? Det sikre, at du kommer ud - typisk til et publikum som slet ikke kender dig. Herefter vil jeg anbefale dig at lave såkaldt "pixelswapping" med bloggeren, så du kan køre retargeting på de besøgende inde ved bloggeren. 

Hvis du vil have endnu omgang 20 minutters sparring på Facebook/Instagram marketing, så skal du være velkommen til at skrive til mig på info@madebymarble,info, så tager vi den over Skype, eller du kan komme forbi vores kontor i Aarhus, hvis du tilfældigvis er i byen en dag. :-) 

Vh,
Mark Eskelund

Fra Odense
Tilmeldt 5. May 14
Indlæg ialt: 12
Fra  KASPERBENJAMIN Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark, 

Tusind tak for dine pæne ord. 

Annoncer er det som driver KASPERBENJAMIN. Jeg forsøger så vidt muligt at spare på pengene og skabe unikt indhold med landingsider og blogindlæg som er relevante for brugerne. 

Retargeting benytter jeg mig allerede af på Facebook og Instagram. Har opsat nogle annoncer mod besøgende, samt besøgende som ikke har besøgt min side. Dertil kører jeg opsamling af nyhedsbreve for netop at sende relevante nyhedsbreve. 

Bloggere er noget jeg har benyttet mig af før, men det har ikke givet det resultat som jeg turde håbe. Har 'åbnet' for en ny omgang af ansøgere og har netop henvendt mig til en række personer, som jeg håber fungerer. Pixelswapping kender jeg desværre ikke - Hvad er det for noget? :)

Mange tak for tilbuddet med sparing. Det glæder mig du vil afsætte tid til mig. Jeg føler selv at jeg har ret godt styr på disse to medier, men kunne måske godt bruge gode råd til andre gode ideer uden det store budget

Ps. Har en konkurrence kørende nu her og skruet op for boostet. Desværre heller ikke den største effekt den har lige nu. Helt sikkert også noget der skal ændres og justeret til næste gang. 

Mvh Kasper Benjamin

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)