Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste danske webhotel, hvis prisen ikke er det vigtigste?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har tidligere haft en del dårlige erfaringer med webhoteller, og flyttede for nogle år siden over til Meebox. Det har fungeret super, men vi ønsker ikke at flytte med over til Unoeuro.

Jeg har brugt en del tid på at læse debattråde her på Amino, og til trods for de mange diskussioner, er det svært at få et overblik over, om folks anbefalinger (eller kritik) af webhoteller er baseret pris, produkt, service etc.

Vi vil gerne betale for et kvalitetsprodukt, pris er ikke det vigtigste for os, men servicen og supporten skal være i top. Hvis noget pludselig ikke fungerer, vil vi kunne kontakte et dansk supportteam via telefon eller chat. Oppetid og indlæsningstid er selvsagt vigtigt, men det virker til, at de fleste store spillere er rimelig skarpe her.

Hvem har det bedste produkt og support, hvis prisen ikke er det vigtigste?

På forhånd tak.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi vil gerne væk fra UnoEuro. Er der nogen, der kan anbefale et alternativ, hvor servicen er i top?

På forhånd tak.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

AdXpert:
Vi vil gerne væk fra UnoEuro. Er der nogen, der kan anbefale et alternativ, hvor servicen er i top?

 

Hej.

Vil anbefale https://hosting4real.net/ hvor Lucas yder en top service, og webhotellet har C-Panel til admin, som på Meebox.

Har flyttet alle mine, og mine kunders webhoteller derover.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Enig med Niels

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Synes at cHosting fungerer rigtig godt. Eneste mangel kunne være for dig er at der ingen mulighed er for telefonsupport. Skal ikke kunne sige om man kan lave en speciel aftale med dem.

https://chosting.dk/aff.php?aff=072

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Oct 14
Indlæg ialt: 36
Fra  Edens Management ApS Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis prisen ikke er et parameter, er jeg stor tiltaler af Meebox, da de her har dygtig og dansk support :-)

Hvis man kigger på hvad der er bedst til prisen, ville jeg vælge Unoeuro.

Håber du finder ud af det :-)

/Casper

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er også stor fan af https://hosting4real.net/ De har det bedste produkt og helt fantastisk support. Jeg har brugt dem i over to år, og aldrig haft problemer, eller nedetid.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Man kan bestille på Cabinn via webben. Kanon service
Fra Nuuk
Tilmeldt 10. Sep 15
Indlæg ialt: 13
Fra  Arctic Technology & Networks Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du vil til en af de "billige" hosting firmaer, så vælg Surftown. De har en fin oppetid på systemerne og deres support er helt fin hvis man kan finde ud af bare lidt selv, de laver ikke tingene for en men de hjælper gerne en den rigtige vej.

Hvis i vil have en babysitter løsning hvor i ikke vil røre ved noget, eller konstant er efter supporten fordi at et eller andet skal ordnes. Så leder i efter det forkerte produkt, da det får i ingen steder på et alm webhotel. Så er det nok bedre at kigge efter en VPS med en sysadmin ved siden til at lave jeres ændringer, lidt alla de produkter jeg tilbyder, tag gerne kontakt hvis det har interesse.  :)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper Edens:

Hvis prisen ikke er et parameter, er jeg stor tiltaler af Meebox, da de her har dygtig og dansk support :-)

Hvis man kigger på hvad der er bedst til prisen, ville jeg vælge Unoeuro.

Hvis du læser trådstarter, så har de haft Meebox, men fordi at Meebox's kunder bliver flyttet til Unoeuro, vil de ikke flyttes med over.

Så at anbefale en udbyder som trådstarter nævner er lidt, ja - mærkeligt.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)