Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket Theme skal jeg vælge?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 15
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg er igang med at arbejde på min hjemmeside (Libanonguide.dk), og har for nyligt fået at vide, dette theme som jeg har nu (Travelify) ikke har særligt stærkt RPM når det kommer til Google. Problemet er så, at jeg ikke ved hvilket andet theme jeg skal tilpasse min hjemmeside til. Kender i nogen themes på Wordpress som jeg kan prøve at installere på min hjemmeside? Må gerne være gratis :)

Tusinde tak på forhånd 

http://libanonguide.dk/

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du går efter gratis themes, så ville jeg vælge en af dem WordPress er født med, da de ,selvom de er simple, er af rimelig kvalitet.

Alternativt, så ville jeg gå efter et købt theme - og helst et af de populære - sådan så du sikrer dig at der ligger mange udviklingstimer og overvejelser bag, det er gennemtestet og at det bliver vedligeholdt fremadrettet (til kompatibilitet med nyere versioner af de gængse browsere, samt nye versioner af WordPress).

Det ER altså en god investering at bruge 50-100$ på en godt theme. Du kan f.eks. vælge "Enfold": https://themeforest.net/popular_item/by_category?category=wordpress 

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Ligesom andre i tråden, så vil jeg fraråde gratis themes til professionelt brug - da disse typisk ikke bliver ajourført i samme omfang. Avada themet har stor popularitet blandt WordPress-folk: https://avada.theme-fusion.com/

Avada kan rigtig mange ting - dette er selvfølgelig en fordel, men vær også opmærksom på at du bør skille dig af de med funktioner og plugins som du ikke skal benytte. 

Du er velkommen til at hive fat i mig på simon@erhvervshjemmesider.dk - til nærmere dialog herom :-) 

Fra Hjørring
Tilmeldt 23. Dec 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil klart anbefale dig at købe et tema frem for at vælge et gratis. StudioPress har et fint udvalg af simple, lækre designs som sagtens kan bruges til rejserelaterede sites. De står også til en rimelig pris. Jeg har selv benyttet to af StudioPress' temaer til sider om rejser :)

Held og lykke med projektet!

Nuværende projekt: Juicing.dk

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan hjælpe med at design et wordpress hjemmeside fra 2500 kr plus jeg kan lave grafisk arbejde fra 300 kr.

hvis intra så kan jeg sende eksempler

mail: Mathiasjv1321@hotmail.com

/Mathias

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)