Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har altid haft en iværksætter gemt i mig, og nu er jeg klar.

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt at man nærmest kan mærke drivkraften hos dig ;) Rigtig god tanke Carsten har med et deltidsjob til at supplere med lidt løn, men hvis du bor hos dine forældre kan du måske overtale dem til at holde den del på et minimum for at fokusere på opstarten, for der ligger en masse hårdt arbejde.

Tror det vil være godt for dig at koble dig på en eksisterende vogn. Det er vigtigt at gøre det sammen med mindst en mere, for at sparre omkring sine idéer og holde gejsten oppe når man møder en mur. Så fx. kan du holde et vågent øje med Amino og spring ikke på den første og bedste vogn men hav tålmodighed her. Fx. er der tre unge fyre der har startet en webshop til rigtige mandfolk som også er omkring 18 år. Måske har de brug for en dreven mand som dig, for de ville gå fuld tid med det efter sommerferien så vidt jeg husker.

Se muligheder i alt og se især muligheder i de ting der er irriterende eller mangelfulde når du skal komme på ideér, for der vil være mulighed for at optimere.

Held og lykke

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Tilmeldt 27. Mar 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Dine råd og vejledninger er til stor gavn for mig Carsten!

Jeg vil helt sikkert tage nogle af de ting du har skrevet op til eftertanke, og tænke i "nicher", som du også skriver.

Det var lige præcis denne form for vejledning jeg havde brug for.

Jeg takker mange gange, og ønsker dig en god aften!

Tilmeldt 27. Mar 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lurks.

Et råd samt en motto man næsten ikke kan stå for, ikk? Jeg er helt enig med dig i at jeg ikke skal stifte gæld under uddannelse, og det har jeg bestemt heller ingen interesse i.
Jeg takker i hvert fald for opbakningen, det giver lige et ekstra skub bagi Wink

Tilmeldt 27. Mar 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Min drivkraft har efterhånden hobet sig så meget op, at jeg snart bare må ud med den. Angående deltidsjob, er dette noget jeg har i forvejen. Har et godt solidt job, hvor jeg er promoter for Samsung, hvilket samtidigt giver mig et godt kendskab til kundernes købsadfærd, hvilket jo er et plus.

Jeg tror også at du har helt ret i, at jeg bør fokusere meget på opstarten, da det er her, man først og fremmest skal have det hele til at "fungere". Yderligere synes jeg også at din pointe med at koble sig på en anden vogn lyder fornuftig, og dette vil jeg bestemt tage til overvejelse.

Angående de tre unge fyre, husker du så et eventuelt navn et indlæg her på siden? Kan jo prøve at kontakte dem for at høre lidt omkring deres tanker.

Og igen, så har du nok også helt ret i, at jeg ikke skal springe på den første og hurtigste vogn, men derimod holde mulighederne åbne.

Jeg takker mange gange for dit svar, og så ønsker jeg dig en god aften Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Super fedt, at du bevæger dig ud i noget. Startede selv som 16-årig, så alderen må ikke være den begrænsende faktor. For nyligt snakkede jeg med en 14-årig iværksætter, der har mere succes end jeg - i hvert fald mere omsætning. Cool

En ting, jeg har lært, er, at en idé ikke er altafgørende. Hvorfor ikke? Jo, fordi du kan starte i øst og slutte i vest. Facebook var ikke ment som et socialt medie - blot et lille sted, hvor de unge studerende kunne få overblik over de søde piger på deres uddannelse. Så kast dig ud i det - vær ikke nervøs. Og lad vær at lyt for meget på folk her på Amino; hvis du har lyst til en uddannelse, så gør det - har du lyst til at blive fuldtidsiværksætter, så gør det; ingen ved, hvad der sker næste år. 

Skal du se med på endnu en iværksætterrejse fra en 17-årig iværksætter, mig, så skal du være velkommen til at følge min facebookside - klik nedenstående. Smile

Er der noget, du mener, jeg kan hjælpe med - så skriv! 

Tilmeldt 27. Mar 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Du har nogle super gode pointer, som jeg kan gøre brug af, tak!

Er meget beæret over at du tilbyder din hjælp, det kan jo være jeg får brug for den til vejledning eller andet.

Du må have en god aften, og så kan det være vi snakkes ved en anden gang Cool

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Friis:
Og lad vær at lyt for meget på folk her på Amino; hvis du har lyst til en uddannelse, så gør det - har du lyst til at blive fuldtidsiværksætter, så gør det; ingen ved, hvad der sker næste år. 

Så hellere lytte til en årig 17 der mener han har rigtigt mange års erfaring i det at være selvstændigt!  uanset hvad du mener så vil en videregående uddannelse være en rigtigt god ide. 

 

 

Tilmeldt 27. Mar 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn.

Uden at gøre tonen dårlig, så synes jeg lige at du skal læse alle kommentarerne igennem.

Jeg har tænkt mig at tage min uddannelse, og jeg har samtidigt også tænkt mig at have et deltidsarbejde.

Jeg har aldrig sagt at jeg ikke lytter til dig, men jeg tror på at man kommer længst, hvis man går efter sine drømme, og dette er MIN drøm.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Askjaer

Jeg har skam læst at du påtænker at starte studie, hvilket i min optik er super godt da du altid vil få noget brugerbart med fra en videregående uddannelse.  Jeg må tilstå at jeg efter hånden er træt af de folk her på Amino der påstår at uddannelse ikke er vigtigt, de henviser tit til  folk som f.eks Facebooks grundlægger, de glemmer bare at Mark Zuckerberg ikke er hvem som helst, han læste på Harvard som nok er verdens bedste universiteter, der kun optager absolut top studerende.  

Tilmeldt 27. Mar 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg så har mine facts helt korrekte, så startede Jesper Buch vidst op som iværksætter efter handelsskolen, som i øvrigt er samme handelsskole som jeg går på nu.

Men jeg forstår din pointe, og jeg takker for svar Smile

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)